• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

معاون استاندار خوزستان : مکلف به اجرای خواسته نمایندگان نیستیم

  • کد خبر : 1579
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان گفت: موظف به احترام به نمایندگان هر شهر هستیم اما مکلف به اجرای خواسته و نظر آنها نیستیم. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سیدکریم حسینی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: همه ما سرباز این نظام هستیم و باید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان گفت: موظف به احترام به نمایندگان هر شهر هستیم اما مکلف به اجرای خواسته و نظر آنها نیستیم.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سیدکریم حسینی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: همه ما سرباز این نظام هستیم و باید تا آخرین لحظات مسئولیت تمام تلاش خود را برای اجرای قانون و خدمت به مردم به کار ببریم.

وی ادامه داد: تصمیم به تغییر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر پایان سال 91 نهایی شده بود اما به دلیل در پیش بودن انتخابات مهم ریاست‌ جمهوری و شورای اسلامی این مسئله به تعویق افتاد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه دلیل دیگر تعویق این تغییر حفظ شأنیت فرماندار سابق شهرستان بندر ماهشهر بود، تصریح کرد: تا به امروز منتظر بودیم جایگاه و مسئولیت جدید مدیریتی فرماندار سابق ماهشهر مشخص شود.

حسینی با اظهار بی‌اطلاعی از علت غیبت فرماندار سابق بندر ماهشهر در جلسه تودیع و معارفه، اظهار داشت: علت این موضوع را باید از خود وی پرسید اما جا داشت به احترام مافوق و همچنین رعایت سلسله مراتب در امور اجرایی کشور در این جلسه حضور می‌یافت.

وی تأکید کرد: در جریان تغییر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگران نظرخواهی شد اما با تمام احترامی که برای این نماینده پرتلاش و خدوم قائل هستیم و وظیفه‌ای که برای احترام به نماینده هر شهر داریم اما مکلف به اجرای نظر و خواسته نماینده مجلس نیستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه‌کرد: جا دارد از تلاش‌ها، زحمات و مدیریت بسیار خوب فرماندار سابق شهرستان بندر ماهشهر تشکر کنم.

حسینی در ادامه گفت: فرماندار جدید این شهرستان نیز عملکرد بسیار درخشانی در شهرستان‌هایی همچون باغملک و هندیجان داشته است و با توجه به شناختی که از شهرستان بندر ماهشهر، فرهنگ و مشکلات مردم این شهرستان دارد می‌تواند مدیریت بسیار خوب و موفق داشته باشد.

در پایان این جلسه، منوچهر حیاتی تودیع و به جای وی سیدجعفر طباطبایی به عنوان فرماندار جدید بندر ماهشهر معرفی شد.

منبع/فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.