• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

اسماعيل جلیلی: نگاه دولت به بودجه صرفا مصرف گرایی است

  • کد خبر : 1570
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

دولت بیشتر از آنکه برای تحقق درآمدهای بودجه تلاش کند بر مصارف توجه کرده است. دولت برای ۲ تا هزارمیلیارد تومان ازدرآمدهای بودجه مصارفی تعریف نکرد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه دولت می خواهد بار بودجه را به دولت بعدی منتقل کند،گفت: دولت بیشتر از […]

دولت بیشتر از آنکه برای تحقق درآمدهای بودجه تلاش کند بر مصارف توجه کرده است. دولت برای ۲ تا هزارمیلیارد تومان ازدرآمدهای بودجه مصارفی تعریف نکرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه دولت می خواهد بار بودجه را به دولت بعدی منتقل کند،گفت: دولت بیشتر از آنکه برای تحقق درآمدهای بودجه تلاش کند بر مصارف توجه کرده است.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی، با تاکید بر اینکه دولت می خواهد بار بودجه را به دولت بعدی منتقل کند، گفت: دولت بیشتر از آنکه برای تحقق درآمدهای بودجه تلاش کند بر مصارف توجه کرده است.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات دولت به تغییرات انجام شده در بودجه توسط مجلس، افزود: ازابتدای ورود مجلس به بودجه و پس از این که نمایندگان تلاش کردند اعداد و ارقام پنهان بودجه را که برای آنها تعریف مشخصی نشده بود شفاف کنند یک مقدار دوستان ما ناراحت شدند که چرا مجلس انقدر دربودجه دقیق شده است.

وی با بیان اینکه مجلس ابهامات بودجه را محرز کرده و برای آنها مصارف تعریف کرد، افزود: دولت برای ۲ تا هزارمیلیارد تومان ازدرآمدهای بودجه مصارفی تعریف نکرد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: پنج ماه از سال گذشته اما عملکرد دولت در تحقق درآمد ۵ ماهه مشخص نیست چرا که دولت تمام توجه خود را صرف مصارف کرده و در جهت تحقق درآمد های آن تلاشی نمی کند.

جلیلی افزود: توجه به مصارف بودجه بیش از درآمدها  ناشی از نگاه ناکارآمد دولت در اجرای بودجه سال ۹۲ است که با ظرافت توسط مجلس بررسی و مصوب شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس  گفت: متاسفانه دولت با توجه به اینکه نتیجه بودجه انبساطی و مشکلات اقتصادی ناشی از بودجه  را در سال گذشته دیده بود اما باز همان نگاهی که در جلسات مشترک با نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس داشت را پی گرفته و بودجه‌ای کاملا انبساطی تقدیم مجلس کرد که در نهایت مجلس با بخشهای زیادی از آن مخالفت کرد.

این نماینده مجلس افزود: یکی از دغدغه‌هایی که رییس جمهورمنتخب در دیدار با نمایندگان مجلس مطرح کرد این بود که با توجه به تاخیر دولت برای اجرای قانون بودجه مجلس کمک کند که قانون به شکل واقع‌بینانه‌ای اصلاح شود.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. آیا می شود که نماینده ملت در مجلس فقط نماینده مردم باشند؟

  2. درود خدا بر اصلح ترین ، پاک ترین ، زبده ترین نماینده اندیکا ، لالی ، مسجدسلیمان و هفتکل

  3. روش و منش شمع پرتو افکنی ونوردهی است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.