• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان: مسجدسلیمان از نظر تاریخی و صنعتی توان جذب سرمایه بالایی دارد/ اقدامات لازم جهت اتصال راه‌آهن مسجدسلیمان به شبکه سراسری کشور انجام شده است

  • کد خبر : 15695
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: طرح اتصال ریلی مسجدسلیمان به شبکه سراسری راه‌آهن کشور در دستورکار است و به‌زودی اجرایی می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گروئی اظهار داشت: اقدامات لازم جهت اتصال راه‌آهن مسجدسلیمان به شبکه سراسری کشور انجام شده و به زودی این طرح به بهره‌برداری می‌رسد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: طرح اتصال ریلی مسجدسلیمان به شبکه سراسری راه‌آهن کشور در دستورکار است و به‌زودی اجرایی می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گروئی اظهار داشت: اقدامات لازم جهت اتصال راه‌آهن مسجدسلیمان به شبکه سراسری کشور انجام شده و به زودی این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یکی از مهم ترین بخش جذب سرمایه به هر شهرستان خطوط ارتباطی است که سعی در افزایش و بهبود این خطوط با سایر شهرها و استان‌های کشور داریم.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: کارخانه آلمینیوم، شرکت پتروشیمی، احداث پمپ‌بنزین و کارخانه گچ توسط مقامات شهری و استانی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ‌زنی شده است. وی عنوان کرد: در زمان بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد جذب سرمایه بیشتر به شهرستان مسجدسلیمان و افزایش سطح اشتغال میان جوانان این شهرستان خواهیم بود.

گوروئی اظهار داشت: عمده این طرح‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و تا24 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند. وی افزود: از توان طبیعی جذب سرمایه نیز استفاده می‌شود و در اولین گام طرح ایجاد چشمه آب‌گرم مسجدسلیمان در دستور کار است. گروئی اظهار داشت: مسجدسلیمان از نظر تاریخی و صنعتی توان جذب سرمایه بالایی دارد که با ایجاد بستری مناسب می‌توان این مهم را اجرا کرد. وی افزود: تمام مسئولان استانی و شهرستانی باید به صنعت گردشگری اهتمام ویژه کنند تا بتوانیم به جذب سرمایه و اشتغال جوانان یاری شایانی برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام  با تشکر فراوان از فرماندار با لیاقت و کاردان و با پشتکار شهرمان جناب آقای مهندس گودویی  امیدواریم با ایجاد زیر ساختها ی لازم که یکی از این زیرساختها جاده و راه آهن است که به حمدالله به گفته فرماندار محترم شهرمان راه آهن و شروع به ساخت آن استارت خورده است و جاده های منتهی به شهرمان در حال تعریض و گسترش هستند از جمله جاده جدید و میانبر مسجدسلیمان به اهواز و جاده مسجدسلیمان به شهرکرد و اصفهان و مرکز کشور و جاده مسجدسلیمان به ایذه که انشاااا بودجه آن هرچه زودتر توسط شرکت نفت داده می شود و ساخته شوند  جهت پیشرفت و ایجاد کارخانه های تولیدی در شمال خوزستان در شهر و منطقه بزرگ سجدسلیمان که شل شهرهای مسجدسلیمان و لالی و اندیکا و هفتکل و تعداد زیادی روستا وآبادی می باشد که دارای پتانسیل بالایی از یروی انسانی فعال و جوانان شاداب جهت اجرای پروژه ها می باشد. همچنین عوامل اصلی دیگر یک تولید به صرفه و موفق در منطقه مسجدسلیمان بزرگ از جمله آب فراوان و نیروگاه های برقی و گاز و انرژی ارزان و فراوان و غیره وجود دارد که انشاااا سرمایه گذاران با آمدن به این منطقه می توانند سود مناسب را از تولید خود نیز ببرند. پ ژه ها می باشد. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.