• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

جلسه هم اندیشی انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 15655
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هم اندیشی انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان   به نقل از راستا نیوز در این جلسه اعضا انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان به ارایه پیشنهاد برای رفع مشکلات شهری و بزرگداشت روز خبرنگار پرداختند. در ابتدای این جلسه اعضاء پیشنهاد دادند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هم اندیشی انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان   به نقل از راستا نیوز در این جلسه اعضا انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان به ارایه پیشنهاد برای رفع مشکلات شهری و بزرگداشت روز خبرنگار پرداختند.

در ابتدای این جلسه اعضاء پیشنهاد دادند با توجه به این که در مسجدسلیمان سه نشریه مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی دریافت کردند بهتر است مسئولین از این نشریات حمایت کنند. از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه موضوع همایش روز خبرنگار بود. داریوش باقرفر رییس هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان ضمن تشکر از اعضای انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان گفت: رسالت خبرنگاران با عشق عجین شده است. خبرنگاران علاوه بر بیان مشکلات باید بتوانند به ارائه راهکار نیز بپردازند و به هیچ وجه نباید از قلم خود سوء استفاده کنند. وی گفت:

خبرنگاران به دو چیز باید متعهد باشند اول به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بعد به مردم. ما باید رابط منصفی باشیم میان مردم و مسئولین و وظیفه مدیران است گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند. وي ادامه داد: البته وظیفه داریم همان طور که عملکرد مدیران را می نویسیم بر عملکرد آن ها نیز نقد داشته باشیم. باید به مردم گزارش درست بدهیم چرا که ما امانت داران مردم هستیم و اگر این مسائل را رعایت کنیم می توانیم ادعا داشته باشیم خبرنگار هستیم.

باقرفر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید کاری کنیم که دیگران به جامعه خبری بدبین شوند و از مسئولین شهری درخواست نمود با حضور خود در روز خبرنگار یک روز را شنونده حرف های این قشر زحمت کش باشند. وی ادامه داد: اگر دیدید قشر زحمت کش خبرنگار در جایی مقابل مسئولی سکوت کرد مطمئن باشید قطعاً به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. لازم به ذکر است اعضای هیئت مدیره این انجمن عبارتند از : آقایان عزت الله قاسمی, بهروز صالحی؛ داریوش باقرفر؛ هوشنگ فرجی ؛ دانوش صالحی ؛ سعید مرادی و خانم سحر طاهری

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.