• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

انجام طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی توسط پژوهش گر واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15571
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-به همت پژوهش گران جوان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی با عنوان مطالعه و بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، میلاد آبتین مدیر پژوهش و فن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-به همت پژوهش گران جوان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی با عنوان مطالعه و بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان انجام شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، میلاد آبتین مدیر پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با اعلان خبر فوق، گفت: شرایط آب و هوا استان خوزستان، باعث بوجود آمدن مشکل اتلاف انرژی برق در شبکه های برق شده است لذا بهره برداری صحیح از انرژی برق که به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های اقتصادی کشور مورد توجه می باشد از اولویت های اصلی مسئولین این صنعت محسوب می شود.

وی افزود: در همین خصوص مسئولین شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان برای مشخص شدن میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق استان، در پایان سال 1393 قراردادی تحقیقاتی تحت عنوان “مطالعه و بررسی میزان تاثیر دما و رطوبت بر افزایش تلفات شبکه برق خوزستان” با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان منعقد کردند.

مدیر پژوهش واحد مسجدسلیمان در پایان گفت: سید سجاد صالحی کارشناس ارشد برق و از اعضای حق التدریس گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به اتفاق سید محسن میر باقری از کارشناسان و متخصصان برق ، در کمتر از چهار ماه موفق به انجام این کار تحقیقاتی شدند و هم اکنون، پروژه ذکر شده برای طی کردن مراحل داوری به کارفرما تحویل داده شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.