• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مشكل خانه‌هاي جديد ساكنان مناطق‌آلوده به نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 1552
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

سند زمين‌ها متعلق به ارتش است و بايد وزارت نفت پول زمين‌هاي مربوطه را به ارتش پرداخت كند تا سندها از نام ارتش خارج و به متقاضيان اعطاء شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خوزستان گفت: هنوز خانه‌اي از خانه‌هاي جديد مسكوني ويژه متقاضيان ساكنان مناطق‌آلوده به نفت در مسجدسليمان تحويل […]

سند زمين‌ها متعلق به ارتش است و بايد وزارت نفت پول زمين‌هاي مربوطه را به ارتش پرداخت كند تا سندها از نام ارتش خارج و به متقاضيان اعطاء شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خوزستان گفت: هنوز خانه‌اي از خانه‌هاي جديد مسكوني ويژه متقاضيان ساكنان مناطق‌آلوده به نفت در مسجدسليمان تحويل داده نشده زيرا مشكل انتقال سند زمين خانه‌هاي ساخته شده حل نشده است.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد شهيدزاده اظهاركرد: از سال 91 كار ساخت تعداد 310 واحد مسكوني در مسجدسليمان براي ساكنان مناطق آلوده به نفت تمام شده و اين واحدها افتتاح شده‌اند ولي بايد براي تحويل به متقاضيان مشكل سند زمين اين خانه‌ها حل شود.

وي افزود: سند زمين‌ها متعلق به ارتش است و بايد وزارت نفت پول زمين‌هاي مربوطه را به ارتش پرداخت كند تا سندها از نام ارتش خارج و به متقاضيان اعطاء شود.

شهيدزاده تصريح‌كرد: اگر سند زمين‌ها آماده شود اين سندها به متقاضيان و سند خانه‌هاي مسكوني مناطق آلوده به جاي آن دريافت خواهد شد و انتقال سند صورت مي‌گيرد.

مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خوزستان عنوان‌كرد: فاز اول طرح ساخت خانه‌هاي مسكوني براي مناطق آلوده شامل ساخت 1400 واحد مسكوني است كه تاكنون 310 واحد آن تكميل شده و 690 واحد باقي‌مانده به صورت ميانگين با پيشرفت فيزيكي 70 درصد در حال ساخت هستند.

ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.