• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

نماینده مسجدسلیمان: مسئولین به تخریب منطقه لالی بی‌توجهند

  • کد خبر : 15506
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا نسبت به تخریب منطقه لالی ناشی از سیل انتقاد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت:‌ حادثه تصادف اخیر در جاده اهواز به هفتکل به دلیل عدم تحقق […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا نسبت به تخریب منطقه لالی ناشی از سیل انتقاد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت:‌ حادثه تصادف اخیر در جاده اهواز به هفتکل به دلیل عدم تحقق وعده های وزارت راه و شهرسازی برای بهسازی و ایجاد محور دوم برای این شهرستان است که به بازماندگان نیز تسلیت می گویم.

وی ادامه داد:‌ ابتدای سال سیلابی در مناطق لالی و مسجد سلیمان رخ داد که تأسیسات آبرسانی این دو حوزه انتخابیه را دچار مشکل کرد اما وزارت نیرو تا کنون برای رفع مشکلات مردم در این زمینه اقدامی نکرده است. این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد:‌ با وجود اینکه ستاد مدیریت های بحران خسارت وارده بر منطقه لالی و مسجد سلیمان را اعلام کرده است اما همچنان سازمان مدیریت، برنامه ریزی میزان خسارت وارده را ابلاغ نکرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مسوولین مدیدیت  برنامه یزی اکر این اتفاق نو شهر خودشون افتاده بود تا حالا نرتیب اثر داده بودند نبعیض و بی دالتی یعنی چه ؟ شایدم می خوان پولا خرج نشده تا یکی مثل با بک زنجانی و یا.  بیاد پولارو خرج کنه. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.