• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
1

فرماندار مسجدسليمان: نرخ بیکاری در این شهرستان تا پایان امسال کاهش پیدا خواهد کرد.

  • کد خبر : 15497
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: ‌شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای استان است که با نرخ بیکاری 43.5 درصدی دارای بالاترین نرخ بیکاری است.‌ به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گورویی اظهار داشت: نرخ بیکاری در این شهرستان تا پایان امسال کاهش پیدا خواهد کرد. وی افزود: بحث اجرایی شدن کارخانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: ‌شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای استان است که با نرخ بیکاری 43.5 درصدی دارای بالاترین نرخ بیکاری است.‌ به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گورویی اظهار داشت: نرخ بیکاری در این شهرستان تا پایان امسال کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بحث اجرایی شدن کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان و مجتمع پتروشیمی این شهرستان در آینده نزدیک می‌تواند به حل مشکل اشتغال مسجدسلیمان کمک کند. گورویی تصریح کرد: تقویت گردشگری شهرستان و سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی و فضاسازی برای تولید از دیگر اقدامات در راستای کمک به وضعیت اشتغال در این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از دلایل نرخ بالای بیکاری در این شهرستان، سرمایه گذاری نامناسب انجام شده در بخش‌های تولیدی است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و تکمیل شدن مراحل احداث کارخانه‌های شهرستان، نرخ بیکاری مسجدسلیمان کاهش پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با درود و خسته نباشید به جناب فرماندار محترم – اخبار مسرت بخش و امیدوار گننده قطعا موجب نشاط در میان خیلی بیکاران  و عوام خواهد شد اما آنچه مسلم است مسجدسلیمان با شرایط موجود نیاز به طرحهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع این معضل دارد که خوب است بجز پروژه های آلومنیم و پتروشیمی که جز پروژه های کوتاه مدت قرار ندارند طرح و برنامه های عملی برای کاهش نرخ بیکاری تا پایان سال که حدود 7 ماه بپایان آن باقیمانده است را بیان بفرمایید ، ضمنا همانطور که قبلا توسط برخی کارشناسان هم پیشنهاد شده یکی از سهل الوصولترین راههای پایین آوردن نرخ بیکاری در مسجدسلیمان اندیکا و لالی برنامه ریزی برای تولید آبزیان در دریاچه های سد گدار و گتوند علیاست همچنین برای ایجاد اشتغال در دراز مدت توسعه باغداری در اطراف دریاچه های این سدهاست لطفا موانع موجود برای اجرای چنین طرحهایی را بیان بفرمایید که چرا تا کنون در مورد آن اقدامی نشده است – با سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.