• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

برگزاري جلسه شوراي آموزش و پرورش در مسجدسليمان

  • کد خبر : 15448
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور مهندس قنبری معاونت فرمانداری، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر اعضای این شورا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه قاسمی منجزی در خصوص اهمیت هوشمندسازی مدارس و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور مهندس قنبری معاونت فرمانداری، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر اعضای این شورا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه قاسمی منجزی در خصوص اهمیت هوشمندسازی مدارس و عمل نمودن ادارات به تعهدات سخن گفت. وی در ادامه در مورد سطح کمی و کیفی سواد آموزی مطالبی را بیان نمود. رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در ادامه سه پیشنهاد به شورا مطرح کرد:

1- شرکت نفت هزینه های مدارسی که قبلاً به آن ها کمک می کرد را پرداخت نماید.

2- فرمانداری در پرداخت سهم آموزش وپرورش از عوارض شهرداری کمک کند.

3- برگزاری جشنواره خیرین در مسجدسلیمان توسط فرمانداری و دیگر ادارات و اصناف.

وی گفت اگر این سه موضوع انجام شود بخش اعظم مشکلات آموزش و پرورش حل خواهد شد و ادامه داد: باید کاری کنیم که شان و جایگاه آموزش و پرورش حفظ شود.

در ادامه عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی در سخناني اظهار داشت: در آموزش و پرورش کمیته های مختلفی تشکیل شده است که کمیته ی پروژه مهر یکی از این کمیته هاست و انتظار از ادارات این است که هر ارگانی بنا به کار و فعالیتی که دارد در بحث بازگشایی مدارس کمک کند. وی ادامه داد: به طور مثال جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می تواند در خصوص درختکاری و گل کاری در مدارس کمک نماید، شهرداری در خصوص شاداب سازی و شستشوی مدارس همکاری نمايد یا شرکت نفت در بحث گازگیری و تعمیر سیستم های خنک کننده و بحث روشنایی به ما کمک کند …

در ادامه اين جلسه مهندس قنبری معاون فرماندار مسجدسليمان از قاسمی منجزی خواست مصوبات قبلی را بررسی و به صورت مکتوب و مستند به فرمانداری اعلام نمایند که چه ادارات یا ارگان هایی به تعهدات خود عمل نکرده اند. وی در ادامه به بیان اهمیت هوشمندسازی مدارس پرداخت و از این که این مصوبه هنوز به مرحله اجرا درنیامده اظهار تاسف کرد. مهندس قنبری گفت همه مسئولین از جمله خود بنده فرزند دانش آموز داریم پس در این جلسات بعنوان ولی دانش آموز نه بعنوان یک مسئول باید ببینیم چه کمکی می توانیم به آموزش وپرورش برسانیم. وی گفت از مسئولین ادارات می خواهم وقتی تعهدی می دهند به اجرای آن تعهد پایبند باشند. معاون فرماندار مسجدسليمان در خصوص پرداخت سهم آموزش و پرورش از عوارضات شهرداری گفت: به زودي جلسه ای اختصاصی در این خصوص با حضور مدیریت آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر و شهردار در فرمانداری برگزار خواهد شد تا انشاالله این مشکل را مرتفع سازيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.