• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

آخرين تغییرات در لیست کاندیداهای احتمالی مجلس دهم از مسجدسلیمان (5)/ انصراف علي رضا يوسفي / صولت احمدي مي آيد

  • کد خبر : 15440
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی مسجدسلیمان کرد. این پنجمين لیست منتشر شده توسط سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان است که در این لیست طبق آخرين شنيده ها عليرضا يوسفي از كانديداتوري مجلس دهم انصراف و از ليست كانديداهاي احتمالي حذف و صولت احمدي از فعالان سياسي اجتماعي به ليست جديد اضافه شده است.

انتشار این لیست توسط باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به معنای قطعی بودن حضور این افراد نیست و تنها بر اساس گمانه زنی های محافل سیاسی و برخی شایعات موجود احتمال نامزدی افراد زیر به نظر می رسد. لازم به ذکر است کاندیداهایی که نامشان در لیست وجود دارد اما قصد کاندیداتوری ندارند می توانند در تماس با مدیر سایت موضوع را اعلام تا نامشان از لیست کاندیدای احتمالی حذف شود. این لیست در پايان هر ماه بروز رسانی می شود.

۱- اسماعیل جلیلی

۲- امیدوار رضایی

۳- اسماء سلطانی علاسوند

۴- بهنام بهزادی

۵- بیژن یوسفی

۶- پروانه مکوندی

۷-جهانشاه ارزانی

۸-رضا جباری

۹- صولت احمدي

10- مسعود عوض زاده

۱1- محمدرضا مظفری بابادی

۱2- مالک خدادادی

۱3- مهرداد بهرامی پور

14-عسکر ظاهری

15-علیرضا ورناصری

۱6- غلامحسین بابادی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 25
  1. درود بر عسگر خان ظاهری  .واقعا انسان  بزرگوار و دلسوزی هستن.

  2. بازم خوسه. ستین آسماری فرزند بختیاری.  پرو فسور امیدوار رضایی.

  3. با افتخار فروان از دانشمند فرزانه مایه فخرو مباهات سلسله جبال زاگرس ، پروفسور امیدوار رضایی حمایت میکنیم. آقای رضایی ازمفاخر برجسته  علمی ایران اسلامی است.

  4. زنده باد حاج عسگر ظاهری

  5. حضور دکتر رضایی فرزند شایسته ,متخصص,بااخلاق,شریف و بادرایت بختیاری در مجلس شورای اسلامی براستی افتخاری است که مردم شریف و پاک مسجدسلیمان همواره قدر ان او را دانسته اند . دکتر رضایی را باید از ان دسته نمایندگانی دانست که تلاش و اخلاق حسنه را سرلوحه تمام امور قرار دادند. ایشان به حق جلوه ای از همان مردمی است که او را وکیل خویش قرارداند . همان پاکی همان متانت همان درایت و همان صفا وتلاش و ذکاوت بختیاری ها و مردم مسجدسلیمان در ایشان بروز دارد .
    همواره موفقیت و افتخار برایشان از خدواند متعال مسئلت دارم.

  6. بازم خسه ،بازم خسه

  7. زنده باد حاج عسکر ظاهری مدیر مدبر و کار بلد

  8. شانزده سال بس نبود براي اقاي رضايي؟؟؟

  9. شماهاچقدرساده اید هیچکس به فکر مردم نیست.آقای جلیلی نتونست یه تیم فوتبال روسروسامان بده امیواررضایی هم 16سال مجلس بود چکارکردبرای شهر؟

  10. باز دکتر جلیلیه بازهم خوسه

  11. امان از این واژه خوسه!آخه آزموده های قبلی چه گلی  سرمون زدن.

  12. با سلام.اگر میخاید واقعا شهر یک حرکت رو به جلو داشته باشه چارش مهندس  عسگر ظاهری  هست.

  13. افتخار ایران اسلامی اندیشمند دلسوز دانشمند فرزانه مایه مباهات سلسله جبال زاگرس پروفسور امیدوار رضایی انتخاب  اصلح . با افتخار من و هم گروهی هام در رشته رشته  زبان خارجه به این  شخصیت متین و دوست داشتنی رای خواهیم داد.

  14. درود بر جهانشا ارزاني فقط جهانشا

  15. فقط اميدوار رضايي

  16. بنازمت یل بختتیاری بنازمت باسواد بختیاری بنازمت دکتر هسته ای بنازمت که بدون هیچ سهمیه ای دکترا را گرفتی ایشالا مردم دیگه بیدار میشن و قومی گراییو کنار میزارن و احساسات و پوچ گرایی را تبدیل به بصیرت خردمندانه و عقل میکنند و دست به دست هم به دانشمند هسته ای کشور جناب آقای دکتر بهنام بهزادی رای خواهند داد.

    زنده باد دکتر بهنام بهزادی

  17. فقط جلیلی جانباز سرافراز

  18. رای من  فقط  سردار بزرگ علم و اندیشه ،افتخار ایران و بختیاری پروفسور امیدوار رضایی.

  19. دوستان عزیزضمن عرض سلام خدمت تک تک شما به امیدخدا که این دوره انتخابات بدوراز تعصب وقومگرایی ودرنظر داشتن منافع شخصی بتوانیم یک فردقدر وتوانمندرابه مجلس بفرستیم چراکه تنهاشهری که درایران ازقافله عقب مانده است مسجدسلیمان است وفکرکنم تنهاشهری که مردش تقریبا همه سیاسی باشندمسجدسلیمان است وبازم فکرکنم تنهاشهری که انتخاباتش اینقدرپرحرارت وتعصبی برگزارمیشودمسجدسلیمان است. امادوستان بیاییم فکرکنیم چرا ازقافله عقب مانده ایم ؟؟؟از الان تا اسفندماه وقت زیادی داریم پس اگرباییم همفکری کنیم وبجای تعصب بیجا وبجای احساسی تصمیم گرفتن فقط وفقط یکبارمنطقی فکرکنیم ومنطقی تصمیم بگیریم ومنطقی رای بدهیم شایدماهم مانندروستاهای دیگربه حقمان برسیم واما دوستان عزیز افرادفوق همه ازاقوام من وشما هستند وهمه لایق هستندکه پا به این عرصه میگزارندولی من وتو بابت این یک رای مدیونیم که اصله راانتخاب کنیم پس آزموده راباز آزمودن خطاست

  20. عزیزان برای یک دوره که شده با دید باز رای بدید و نظرهای خود را بدون هیچگونه قوم گرائی بیان کنید حتمن باید بمانند قوم وقبیله قریش خداوند متعال یک پیامبر نازل کند تا بختیاری دست از قوم گرائی بردارد . به امید خدا . به جزء تعدادی اندک تمامی دوستان پیامهای تبلیغاتی گذاشتند . امیدواریم برای اولین بار هم شده شخص لایقی انتخاب شود ./

  21. با توجه به شناختی که از سرکار خانم مکوندی دارم امیدوارم که بتونن در ابن مرحله از زندگیشون هم موفق و سرافراز باشن
    رای هر مکوندی 
    مکوندی حقوقدان

  22. باسلام به نظر میرسد آقای دکتر جلیلی  بیشترین تلاش را در طول  سالهای بعد از انقلاب  به زیر ساخت ها وطرحهای عمرانی مسجدسلیمان نموده است  امیدداریم که مردم شریف مسجدسلیمان باز هم به ایشان رای بدهند تا انشاا… شاهد رشد وشکوفایی این شهر مظلوم در آینده باشیم.

  23. علیرغم همه احترامی که برای همه طوایف غیور شهرمان دارم فکرکنم دکتر بهزادی از یک وجهه ومقبولیت بین طایفه ای بالایی برخوردارند

  24. سلام..مهندس عسگر ظاهری انسان بسیار محجوب و عادلی هستند.احتمال زیاد انشالله نماینده آینده هستن و انشالله میبینید تفاوت در کارکردن ایشآن را.

  25. درود بر حاج عسگر ظاهری…خوشه ایشالا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.