• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

نگاهی آماری به تغییرات 5 سال اخیر نیمکت سرمربیگری نفت و كارنامه سرمربي جديد

  • کد خبر : 15405
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ ایمان کاهکش: ایمان کاهکش : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان فرزاد حافظی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در فصل آتی مسابقات لیگ آزادگان معرفی شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد نفت با کادرفنی بومی لیگ را آغاز خواهد کرد. فرزاد حافظی مربی 44 ساله ای که پیش از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ ایمان کاهکش: ایمان کاهکش : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان فرزاد حافظی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در فصل آتی مسابقات لیگ آزادگان معرفی شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد نفت با کادرفنی بومی لیگ را آغاز خواهد کرد.
فرزاد حافظی مربی 44 ساله ای که پیش از این نیز تجربه حضور در نفت مسجدسلیمان را داشته یادآور شکست تلخ نفتی ها در آخرین دیدار خانگی فصل 92-91 است.دیداری که می توانست با پیروزی نفتی ها در برابر گل گهر و صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر همراه باشد اما با شکست دو بر صفر زردپوشان خاتمه یافت.
در آن سال که سومین فصل حضور نفتی ها در لیگ یک بود ، زوران اسمیلسکی در هفته چهاردهم ناگهان از سرمربیگری نفت برکنار شد و فرزاد حافظی در 12 دیدار پایانی لیگ به عنوان سرمربی روی نیمکت نفت حضور داشت که 7 برد،2 تساوی و 3 شکست حاصل کار وی بود. تیم نفت در نهایت با 45 امتیاز در رده سوم قرار گرفت که 23 امتیاز (51 درصد امتیازات) را با حافظی کسب نمود.
اکنون نیز حافظی پس از 855روز به نفت مسجدسلیمان باز خواهد گشت و این امیدواری را به اردوی شیران زاگرس نوید داده که نتایج درخشان 3 فصل قبل را تکرار کند. هرچند که عمر حضور مربیان در نفت مسجدسلیمان تا حدودی به نیم فصل باز می گردد و تجربه نشان می دهد که اکثر مربیان ابتدای فصل تنها در 49 درصد مسابقات فصل بعنوان سرمربی بر روی نیمکت حضور داشته اند و سپس …

عمر مربیگری در نفت مسجدسلیمان تا نیمه های فصل
با نگاهی اجمالی به آمار ذیل خواهیم دید که هیچ سرمربی در 5 پنج فصل اخیر از ابتدا تا پایان لیگ با نفت مسجدسلیمان همراه نبوده است. مشکلات فنی و غیرفنی از جمله دلایل برکناری یا کناره گیری مربیان نفت در سالیان اخیر بوده است:
فصل 90-89( لیگ یک): تیم نفت مسجدسلیمان فصل را با مجید باقری نیا به عنوان سرمربی آغاز کرد اما نامه فدراسیون مبنی بر عدم اجازه حضور وی روی نیمکت نفتی ها موجب شد تا از هفته هفدهم تا پایان فصل سیاوش بختیاری زاده بر روی نیمکت به عنوان سرمربی حضور داشته باشد.
فصل 91-90 (لیگ یک): سیاوش بختیاری زاده که از میانه های فصل گذشته به عنوان سرمربی معرفی شده بود پس از شکست های متعدد و نتایج ضعیف (کسب 8 امتیاز از 30 امتیاز ممکن) در هفته یازدهم از تیم کناره گیری کرد و پس از حضور موقت بهروز مکوندی در دوبازی بر روی نیمکت ، داریوش یزدی به عنوان سرمربی نفتی ها تا پایان فصل انتخاب شد.
فصل 92-91 (لیگ یک): زوران اسمیلسکی مربی مقدونیه ای با حضور در مسجدسلیمان تحول زیادی را از حیث فنی ایجاد کرد و تا هفته چهاردهم نیز با کسب 22 امتیاز نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرد که با برکناری وی و حضور فرزاد حافظی به عنوان سرمربی ،تیم نفت با کسب 45 امتیاز و حضور در رده سوم بهترین نتایج را تا آن زمان رقم زده بود.
فصل 93-92 (لیگ یک) : با رفتن داريوش يزدي بهروز مکوندی سرمربي تيم شد كه زردپوشان موفق شدند با قهرمانی در گروه خود به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کنند.
فصل 94-93 (لیگ برتر): نفت مسجدسلیمان با حضور در لیگ برتر فوتبال کشور پس از سال ها مجید باقری نیا را به عنوان سرمربی در 10 هفته در کنار خود داشت و سپس بهروز مکوندی سکان هدایت نفتی ها را عهده دار شد که این فصل تلخ با سقوط زردپوشان به لیگ یک همراه بود.

sfgbsrb

Vdv

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. مبارکه رفتیم لیگ برتر 

  2. تبریک به این مغز متفکر و مربی توانای بومی. 
    با توجه به اینکه دستهای پشت پرده مخالفان برای نتیجه نگرفتن وتخریب فرزاد با غیرت اینقدر دست دست کردندتا هم بازیکنان موردنظرش را از دست بدهد وهم فرصتی برای جمع کردن تیم نداشته باشد اما امیدواریم مردم فوتبالی مسجدسلیمان با درک وعلم بالایی به این موضوع توجه داشته باشند واین شیرمرد بختیاری تبار رایاری کنندتا انشاالله نتایج مطلوبی کسب کند وهرگز تنهایش نگذارند تا حماسه ای دیگر را خلق کند.
    التماس دعا برای برادران غیور مسجدسلیمانی که از آنها انتظارهمیاری ازتیم نفت وآقای حافظی را دور از توجه به هرگونه حاشیه ودودستگی را داریم فقط بخاطرسربلندی نام مقدس بختیاری.
    (برادرکوچکتان امین از باغملک)

  3. آقا امین برادر عزیز مگه لیگ 1 شوخیه  شرایط امسال با سالهای دیگه خیلی فرق داره  20تیمی شد

  4. به امید روزی خوب برای تیم دوست داشتنی نفت مسجدسلیمان. ..عاشقتم نفت

  5. Farzad Hafezi be omid movafagiat va sarfrazi team Naft.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.