• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از سخنان صريح امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز عيد فطر: سي و هفت سال است كه مردم امام جمعه، فرماندار و نماينده دارند واقعاً ما براي اين مردم چه كرده ايم؟

  • کد خبر : 15389
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

باور كنيد از بیرون نیامدند به ما ظلم کنند، خودمان هستیم این خودی ها را باید تادیب و تنیبه کرد تا از قانون شکنی و چپاول و پایمال کردن حقوق مردم دست بردارند/ درست است مراسمات فاتحه خوانی امان بايد غرور انگیز و پر از احساس و عاطفه باشد كه اين دستور پیغمبر است اما […]

باور كنيد از بیرون نیامدند به ما ظلم کنند، خودمان هستیم این خودی ها را باید تادیب و تنیبه کرد تا از قانون شکنی و چپاول و پایمال کردن حقوق مردم دست بردارند/ درست است مراسمات فاتحه خوانی امان بايد غرور انگیز و پر از احساس و عاطفه باشد كه اين دستور پیغمبر است اما نبايد سفره هاي چند هزار نفری باشد این ها اسراف و حرام است/ به همان اندازه که از ماه رمضان شادم از این پروژه هاي اشتغالزایی که افق ناراحتی و افسردگی را در شهرستان تبدیل به روشنایی و امید کرد نيز خوشحالم/از خبرنگاران و مديران سايت هاي شهرستان تشكر مي كنم كه اين پرسشگري و مطالبه گريي را به خوبي در شهرستان جا انداخته اند/ از جوانان عزیز خبرنگار و صاحب رسانه که می بینم دلسوزانه دارند براي سرافرازي شهر تلاش مي كنند. درست می نویسند بدون حاشیه گری، بدون گمانه زنی و تحلیل غلطی که یک روزی در سرزمین ما رواج بود تشكر مي كنم/ باید کار گروه اشتغال بدون پارتی بازی و افراط و تفریط و قاطع مستقر در اداره کار باشد و در گزینش ها دقت کنند كه افراد مستحق معرفي شوند. و از حضور آدم های جاه طلب جلوگيري كنند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي:  حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان امروز شنبه در خطبه هاي نماز عید سعید فطر در مصلایامام خميني (ره) با تبریک خجسته عید فطر به مردم مسجدسليمان اظهار داشت: خداوند در مرتبه بندی و شایسته سالاری ملاک را تقوا قرار داده است و پیامبر نيز این را به خوبی نشان داده است و مي بينيم رسول اكرم (ص) با انتخاب بلال حبشی و سلمان فارسی اين را به خوبي نشان داده است. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: درجامعه ملاک ما باید ملاک های دقیق، اخلاقی، مذهبی، تربیتی و فرهنگی باشد. بحمدلله ما بختیاری ها همیشه اینطور بوده و برادری داشته ایم. ما به هیچ وجه مرزبندی نمی کنیم و در ازدواج ها و مراسمات مان همیشه این مسائل را رعایت کرده ایم. وي اظهار داشت:

از حضور پرشور شما مردم شريف مسجدسليمان در مراسمات مختلف ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس، لیالی قدر، جمع خوانی قران كريم و از اتحاد و همدلی و نظم تان تشکر و قدردانی می کنم. بخشی از اجتماعات خروجی اش باید خدمت به خلق باشد. خدمت به خلق راه دارد راهش وقف، نذر و …. است. بعضی از شهرهای لر و بختیاری پیش قدم در کشور هستند به شهری مثل ملایر که به یک شهر لر نشین مشهور استمي گويند پایتخت وقف کشور. خدا ثروت را به ثروتمندان داد اما بعضی از آن ها موعظه نشدند و شعور و درک درستی از خدمت به خلق و ترس از قیامت ندارند. آن روزی که جوان بودند به خوبي موعظه نشدند و با قرآن آشنا نشدند و الان تنها به فکر اندوختن پول و ثروت هستند.

در این رابطه شهر ما فقر فرهنگی دارد. خروجی وقف، نذر، خمس می رود در مسیر اشتغال، دانشگاه تکمیل جهزیه و … ثروتمندان باید فداکاری کنند برای شهر و ایل و تبارشان.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: دروغ می گفتند كه از بیرون ما را بدبخت کرده اند، هر جایی یک پلشتی یک سرقت یک چپاولی بوده از خود ماست، باور كنيد كار اجنه نیست. اسراییل و امریکا و انگلیس هم كه 37 سال هستند و دارند كارشان را انجام مي دهند و بحمدالله موفق نشده اند. باور كنيد از بیرون نیامدند به ما ظلم کنند، خودمان هستیم این خودی ها را باید تادیب کرد باید تنیبه کرد تا از قانون شکنی و چپاول و پایمال کردن حقوق مردم دست بردارند. من خيلي از اين بد اخلاقي ها را به چشم خودم در شهر ديده ام.

این فريادها براي دفاع از حقوق من و شماست این فریادگری ها یار می طلبد از دانشگاهیان، حوزویان، فرهنگیان، ریش سفیدان از جوانان عزیز خبرنگار و صاحب رسانه که می بینم دلسوزانه دارند براي سرافرازي شهر تلاش مي كنند. درست می نویسند بدون حاشیه گری، بدون گمانه زنی و تحلیل غلطی که یک روزی در سرزمین ما رواج بود اما می بینم عزیزان رسانه امان خوب می نویسند.

بنویسید بعضی از سنت هاي مان اشتباه است، بنویسید درست است مراسمات فاتحه خوانی امان بايد غرور انگیز و پر از احساس و عاطفه باشد كه اين دستور پیغمبر است اما نباید این ریخت و پاش ها، حجله زدن ها و بنر زدن ها در خیابان ها باشد. نبايد سفره هاي چند هزار نفری باشد این ها اسراف و حرام است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چند روز پیش به اتفاق فرماندار محترم مسجدسليمان و ائمه جمعه و فرمانداران محترم لالی و اندیکا بازدیدی داشتیم از پروژه های شمال غرب مسجدسلیمان پتروشیمی و آلومینیوم. گفتم به همان اندازه که از ماه رمضان شادم از این پروژه هاي اشتغالزایی که افق ناراحتی و افسردگی را در شهرستان تبدیل به روشنایی و امید کرد نيز خوشحالم. من قبول دارم این پروژه ها خیلی دیر آغاز شد که البته بخشی از آن مربوط به خودمان است مثل پروژه آلومینیوم كه یادم نمی رود 4 سال شركت آلومینیوم دنبال زمین بود. در بتوند، گلگیر کریم آباد اما حل نشد تا با پتروشیمی کنار آمد و در زیلایی کار آغاز شد. امروز به لطف خداوند اين مشکلات حل شد. وي ادامه داد:در پتروشيمي امروز حدود 300 نفر دارند کار می کنند و قول داده اند تا مهرماه تعداد شاغلين به 500 الی 600 نفر برسد و پلکانی مرحله به مرحله و به تدریج در 10 سال آینده آلومینیوم 2 هزار شغل مستقیم و پتروشیمی 10هزار شغل مستقیم و جمعاً 12 هزار شغل و به صورت غیر مستقیم هم بخواهيم حساب كنيم حدود 36 هزار شغل ايجاد خواهد شد كه اين يعني تحول در شهرستان و بازار، عوارض بخشی به شهرداری و عمران منطقه کمک زا تحت تاثير قرار خواهد داد. خدا رو کرده به ما. می دانم بعضی ها حوصله اشان سر رفته اما باید تحمل کرد. حاج آقا اميني گفت:

شما را ضمن دعوت به صبوری دعوت به دعا می کنم. دروازه امید به روی ما باز شده است. به سهم خودم از زحمت كشان این پروژه ها تشکر می کنم و به فرماندار محترم و مسئول اداره کار مثل گذشته سفارش می کنم باید کار گروه اشتغال بدون پارتی بازی و افراط و تفریط و قاطع مستقر در اداره کار باشد و در گزینش ها دقت کنند كه افراد مستحق معرفي شوند. و از حضور آدم های جاه طلب جلوگيري كنند. نباید در یک خانواده 10 نفر مشغول به كار باشند و در یک خانواده 10 بیکار وجود داشته باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مواظب بعضي سوء استفاده كنندگان باشيم آن هايي كه مي گويند نظام به شهر ما توجه اي نمي كند. نه عزيزان بي عرضگي از خود ماست اگر ما بخواستيم مي توانستيم براي اين شهر هزاران شغل ايجاد كنيم. همين امام زاده هفت شهيدان اگر درست معرفي شود، آب درماني گلگير، سد و نيروگاه اگر برنامه ريزي باشد مي توان جذب توريست داشت و در آمد زايي كرد…

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: چند ماه ديگر در اسفندماه خواهيم ديد بعض ها چگونه ميلياردي هزينه خواهند كرد… 37 سال است كه مردم امام جمعه؛ فرماندار و نماينده دارند واقعا براي مردم چه كرده ايم؟ من همين جا خدمت شما عرض مي كنم كه هر كدام از شما خودتان يك امام جمعه يك نماينده و يك فرماندار هستيد و ما مسئولين خادمين شما مردم هستيم شما بايد از ما كار بخواهيد، مطالبه گر و پرسشگر باشيد. امام جمعه مسجدسليمان در بخش پاياني سخنان خود گفت: من مجدداً از خبرنگاران و مديران سايت هاي شهرستان تشكر مي كنم كه اين پرسشگري را دارند و اين مطالبه گريي را به خوبي در شهرستان جا انداخته اند و مي بينم چقدر زحمت مي كشند مردم اين ها فرزندان خوب شما هستند افراد مودبي كه دارند به خوبي اخبار و مشكلات را بدون سياه نمايي و بزرگ نمايي منعكس مي كنند.

اميني copy21

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و درود به حاج آقا امینی دلسوز . و تبریک عید سعید فطر خدمت ایشان و همچنین تشکر بابت سخنان خوبشان در خصوص اوضاع
    و مسائل روز شهر.

    ای کاش همزمان پیگیر امکان استفاده شهرستان مسجدسلیمان از ظرفیت آب پشت سدهایمان هم باشید در راستای گسترش بخش کشاورزی و باغداری در محدوده اطراف شهرستان بوسیله انتقال آب سد با خط لوله ای که فقط 10 کیلومتر نیاز است . چطور برای شهر اصفهان از سرشاخه ها و آبهای زیرزمینی در کوهستانهای بختیاری چندین تونل بسیار طولانی در دل کوه حفر کرده اند و آب بختیاری برای کشت برنج در اصفهان رفته است اما برای مسجدسلیمان نمی شود فقط 10 کیلومتر لوله کشی آب برای کشاورزی و باغداری و ایجاد شهرک گلخانه ای استفاده کرد ؟؟ با تشکر از مدیر محترم سایت جناب مرادی عزیز .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.