• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

بختياري زاده:
یزدی، مکوندی، حافظی و … از من کاربلدتر هستند ولی از هواداران انتظار دارم به انتخاب مسئولين نفت احترام بگذارند/ در جلسه با آقایان نظری و پیرامون به این نتیجه رسیدیم که به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان مشغول به کار شوم

  • کد خبر : 15320
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمی آبرومند را روانه لیگ دسته اول کند. سیاوش بختیاری‌زاده در رابطه با سیاست گذاری باشگاه نفت مسجدسلیمان در فصل جدید، برنامه های آماده سازی تیم، انتخاب بازیکنان، تفاوت وضعیت مالی باشگاه با سال گذشته و … صحبت کرد. نفت شرایط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمی آبرومند را روانه لیگ دسته اول کند. سیاوش بختیاری‌زاده در رابطه با سیاست گذاری باشگاه نفت مسجدسلیمان در فصل جدید، برنامه های آماده سازی تیم، انتخاب بازیکنان، تفاوت وضعیت مالی باشگاه با سال گذشته و … صحبت کرد.

نفت شرایط خاصی دارد
در جلسه ای که با آقایان نظری و پیرامون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بعنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان مشغول به کار شوم. قبول کردن هدایت تیمی مانند نفت و کار کردن با این تیم بدلیل شرایط خاصی که سال قبل داشته، کار بسیار سختی است و فکر می‌کنم یکی از دلایل انتخابم برای این سمت، خصوصیات اخلاقی‌ام باشد. امیدوارم با کمک مسئولان و حمایت هواداران خوب مسجدسلیمان بتوانیم تیمی آبرومند را برای فصل جدید آماده کنیم.

تیمی آبرومند می‌خواهیم
هدف گذاری باشگاه نفت در فصل جدید اینست که یک تیم آبرومند برای لیگ دسته اول بسته شود. با توجه به اینکه قراردادهای 20 بازیکن فصل گذشته تمام شده و باید تیم جدیدی را بسازیم، مدیران باشگاه خواهان داشتن یک تیم آبرومند و در شأن نام فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان هستند که در وهله اول فوتبال زیبایی ارائه دهد و در وهله دوم برای رسیدن به سه رده بالای جدول تلاش کند.

نگران کمبود بازیکن نیستم
نگران تمام شدن قراردادهای بازیکنان نیستم. با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته صحبت می‌کنم تا در تیم نفت بمانند و به این تیم کمک کنند. به برخی از بازیکنانی هم که مدنظرم نباشند، به صراحت اعلام می‌کنم که نیازی به آن ها ندارم.
همانطور که به بازیکنانی مثل میلاد میداودی، وحید امیری، حمید بوحمدان و … در اوج جوانی و گمنامی میدان دادم، معتقدم که باز هم می‌توان روی بازیکنان جوان خوزستانی حساب باز کرد و با اضافه کردن چند مهره کلیدی به بازیکنان جوان خوزستانی، یک تیم خوب را روانه لیگ یک کرد.

نمی‌توانیم مادام العمر مربی باشیم
فرزاد حافظی و هوشنگ چراغی را بعنوان همکارانم در کادر فنی انتخاب کردم و قصد دارم دو مربی دیگر از نیروهای بومی فوتبال مسجدسلیمان را به این کادر اضافه کنم. برای این کار دلیل خاصی دارم. معتقدم که سیاوش بختیاری‌زاده، داریوش یزدی و بهروز مکوندی نمی‌توانند مادام العمر مربیگری کنند. این وظیفه ماست که به مربیان جوان و بومی این شهر بها بدهیم تا این مربیان جوان آینده مربیگری فوتبال مسجدسلیمان را تأمین کنند.

امیری و بوحمدان در اهواز کشف شدند
قصد داشتم از دیروز تمرینات تیم را شروع کنم ولی مدیران باشگاه از من خواستند که دو سه روز صبر کنم تا اعضای کادر فنی بصورت کامل مشخص شوند و پس از امضای قرارداد با مربیان تمرینات آغاز شود.
در ابتدا قصد داریم که سه چهار روز در اهواز تمرین کنیم. این کار به منظور تست گیری از بازیکنان مستعد شهرهای مختلف خوزستان است. پس از اتمام این مرحله راهی مسجدسلیمان خواهیم شد تا بازیکنان مستعد مسجدسلیمان را شناسایی و انتخاب کنیم. این دو مرحله حدود یک هفته طول می‌کشد و پس از آن می‌توانیم کار اصلی را شروع کنیم. این مراحل را قبلاً در تیم نفت مسجدسلیمان تجربه کرده و نتیجه آن را دیده ام. وحید امیری و حمید بوحمدان را در تست گیری زمین شهرک نفت اهواز انتخاب کردم و در مسجدسلیمان هم بازیکنان مستعدی چون عباس عسکری و گودرز داودی انتخاب شدند. انشاءالله امسال هم از تست های فنی چند بازیکن بیرون خواهند آمد.

مدیران محکم ایستاده‌اند
خوشبختانه شرایط مالی امسال با سال گذشته تفاوت دارد. سال گذشته با توجه به اینکه تیم نفت در لیگ حرفه ای شرکت داشت، طبق قوانین بعنوان یک مؤسسه خصوصی وارد مسابقات شد و باید با جذب اسپانسر درآمدزایی میکرد که این اتفاق نیفتاد. امسال اما با توجه به اینکه تیم نفت در لیگ یک بازی می‌کند، بار دیگر تحت پوشش امور ورزش مناطق نفت خیر جنوب قرار گرفته و از چتر حمایتی شرکت نفت برخوردار است.
در جلسه ای که با مدیران داشتم، دیدم که مهنس نظری مدیر امور ورزش مناطق نفت خیز و مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خیلی محکم پای کار ایستاده اند.

پیراهن نفت از همه چیز مهم تر است
به هواداران تیم نفت مسجدسلیمان حق می‌دهم، اگر طرفدار سایر مربیان این شهر باشند. داریوش یزدی، بهروز مکوندی، فرزاد حافظی و … از من باتجربه‌تر و کاربلدتر هستند ولی حالا که این انتخاب انجام شده و بنده مسئولیت تیم نفت را عهده دار شده‌ام، از هواداران انتظار دارم که به این انتخاب احترام بگذارند.
موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان با حمایت هواداران ممکن خواهد شد و همه ما صرف نظر از علایق شخصی باید نام این شهر و پیراهن تیم نفت برایمان مهم باشد.

مرجع/ خوزستان اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. به نظر شما چرا تمرين ها رو گذاشتن اهواز احتمالا اونجا آب و هواش بهره

  2. پس پيرامون هم تو اين انتخاب دست داشت

  3. برادرعزیز آقای براتی راست میگه پیرامون و بقیه دست داشتن  تو اين انتخاب. مسئولین نفتی …… به این آقا گفتن هدفمون موندن تو لیگ 1 یعنی چی آب پاکی ریختین رو دست  جوانان مسجدسلیمان  اگر اینجوریه از هواداران خواهش میکنم به ورزشگاه نیایند  مگه قبلا این آقایون مربی نفت نبودن چه دستی گلی به سرمردم مسجدسلیمان زدن ….از همین الان دارن میگن جوانگرایی  پارسال هم آقای باقری نیا همین حرف رو زد اینقد جوانگرایی جوانگرایی کرد آخرش تیم سقوط کرد آقای بختیاری زاده مگه تیم نفت شد مدرسه فوتبال این حرفا چیه  هرکی میخواد بازیکن بشه ببرش تو نوجوانان فولاد تست بده مگه تیم نفت شد موش آزمایشگاهی 
    تیم به این بزرگی میخواین  مهده کودکش کنید 
    آقای بختیاری زاده و آقای نظری و عالی پور  جوانان مسجدسلیمان لیگ برتر میخوان  فقط لیگ برترابن حرفا تو کت ما نمیره ….

  4. اگر پیراهن نفت برات مهمه ا اگر برادر سهراب با تعصبی باید تیم شهرت بیاری لیگ برتر اگر توراست میگی خیلی تعصب داری باید مثل بهروز خان باشی باید مثل آقای پور موسوی باشی 
    آقای بختیاری زاده این تیم قلب مردم و جوانان مسجدسلیمانه قلبمون بدرد نیاری  اگر دوباره نفت آسیب ببینه منه جوان مسجدسلیمانی  نابود میشم تو پولت می گیری و میری هیچی برات مهم نیست  برا من و بقیه جوانان مهمه تموم فکر و ذکر منم تیم نفته جز تیم نفت و پیراهن نفت چیزی از این شهر به ما نمیرسه  نه اس اس نه پس پس فقط نفتmis

  5. آقا این ها میخواهند نفت تو لیگ دسته یک بمونه وگرنه چرا با آقای موسوی قرارداد نبستند حتما بهش گفتند ما نمیخواهیم نفت به لیگ برتر صعود کنه اونم قبول نکرده رفته سرمربری استقلال اهواز شده.

  6. آقاسیاوش مافقط لیگ برتر میخایم.اگه عغیرازاین بشه مثل آقای باقری نیا خداحافظی کنیدچون تحت هیچ شرایطی برای ماقابل قبول نیست

  7. چرا نمیپرسید کوروش موسوی به مسجدسلیمان  نیامد بسکه فحشش دادند.بسکه ندیده و نشناخته روی گوشی ایشان فحش دادن.وگرنه اقای نظری  ایشون رو خواستن و موسوی با دست پر و برنامه کامل و هدف صعود اومدن.از خود موسوی بپرسید چرا نیامد.

  8. اون هواداری که به آقای موسوی توهین کرده بفکر تیم نبود بفکر دلال بازی بود ….  جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.