• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد: برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش‌های میراث فرهنگی خوزستان

  • کد خبر : 1531
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۹:۴۲

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی در استان خبر داد و گفت: مقدمات این همایش بزرگ فراهم شده است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حيدري اظهار کرد: همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی به صورت کاملا ویژه و مدون قرار است در هفته‌های […]

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی در استان خبر داد و گفت: مقدمات این همایش بزرگ فراهم شده است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حيدري اظهار کرد: همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی به صورت کاملا ویژه و مدون قرار است در هفته‌های آتی برگزار شود و در این باره کارگروه‌های ویژه‌ و تخصصی تشکیل شده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان خوزستان در این زمینه ادامه داد: در بخش گردشگری سایت‌های بکر و دست نخورده‌ای در استان خوزستان وجود دارد که هر علاقه‌مندی در کشور به مسائل میراثی آروزی بازدید از این مناظر را دارد ولی هنوز زیرساخت‌های مورد نیاز در آنها فراهم نیست و با ارائه بسته‌های پیشنهادی مدون به منظور تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مشکلات این بخش تا حد زیادی برطرف می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه در تامین زیرساخت‌ها در سایت‌های تاریخی مشکلات زیادی وجود دارد، تصریح‌کرد: باید کوشید تا از حضور سرمایه‌گذاران در این بخش استفاده شود و زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه بخش گردشگری به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش ارائه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در شناخت مشکلات و تعریف بسته‌های متناسب با آنها یکی از دستاوردهای این همایش بزرگ است که برگزاری آن می‌تواند تاثیر زیادی در رونق بخشی وضعیت گردشگری در خوزستان داشته باشد.

وی تاکید کرد: در بخش صنایع دستی خوزستان مشکلات زیادی وجود دارد که بسته‌های متعدد در این زمینه تهیه شده است تا بکوشیم گام‌هایی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات در این حوزه برداریم.

حیدری خاطرنشان‌کرد: حمایت از صادرات و فراهم کردن زیرساخت مورد نیاز برای این مهم در استان خوزستان می‌تواند تا حد زیادی مشکلات در این حوزه مهم و ارزآور را تا حد زیادی برطرف کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.