• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان:
نفت مسجدسلیمان متقاضی خرید فولاد نوين بود ولی نتوانست در این زمینه منابع مالی لازم را تامین کند

  • کد خبر : 15236
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان متقاضی خرید امتیاز فولاد نوين بود ولی نتوانست در این زمینه منابع مالی لازم را تامین کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرج​الله خبیر همچنين درباره مطرح شدن مجدد نام باشگاه نفت آبادان به عنوان خریدار امتیاز تیم فولادنوین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان متقاضی خرید امتیاز فولاد نوين بود ولی نتوانست در این زمینه منابع مالی لازم را تامین کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرج​الله خبیر همچنين درباره مطرح شدن مجدد نام باشگاه نفت آبادان به عنوان خریدار امتیاز تیم فولادنوین خوزستان، اظهارکرد: تا آن‌جا که می​دانم نفت آبادان اصلا تمایلی به خرید این امتیاز ندارد.

وی تصریح کرد: به نظر می​رسد جدی​ترین گزینه خرید امتیاز فولاد نوین، استقلال اهواز است که هنوز هم در حال ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد نوین است که امیدوارم این گزینه به ثمر برسد و اگر به ثمر برسد ما هم کمک می‌کنیم تا شرایط مناسب​تری پیدا کند.

خیبر در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن گزینه​های بسیار به نوعی بازی سیاسی نیست؟ اظهار کرد: مطرح شدن گزینه​های متعدد ربطی به بازی سیاسی ندارد و من به این‌که کجاها متقاضی خرید این امتیاز بوده​اند، کاری ندارم و کاملا روشن بود که فولاد نوین به دلیل این‌که متعلق به شرکت فولاد خوزستان است، نمی‌توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد و فقط یک تیم از این شرکت می​توانست در لیگ برتر باشد و بر این اساس حتما باید این امتیاز واگذار می​شد.

وی افزود: ما خیلی تلاش کردیم که باشگاه​های مختلف ورزشی استان را برای استفاده از امتیاز این تیم ترغیب کنیم ولی متاسفانه بنا به دلایلی از جمله محدودیت منابع مالی و عدم آمادگی باشگاه​های مختلف، در این زمینه تمایل چندانی نشان داده نشد و یا اگر هم پیگیری کردند، نتوانستند منابع مالی لازم را فراهم کنند چرا که خرید این امتیاز یک بحث است و بحث دیگر هم این است که هر باشگاهی این امتیاز را بخرد با هزینه​های قابل توجهی برای بستن تیم مواجه می​شود و آن گزینه​هایی که عقب کشیدند، به آینده کار فکر می​کردند و دیدند که از پس این موضوع بر نمی​آیند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در مقطعی هم شهرداری اهواز جلو آمد که فکر می‌کردند می​توانند تیم​داری کنند و مانند شهرداری تبریز یا دیگر شهرداری​ها، باشگاه داشته باشند ولی بعد به هر دلیلی پشیمان شدند که اگر می​خواهید این را به پای سیاسی‌کاری آن‌ها بگذارید، من به این موضوع کاری ندارم.

خبیر با انتقاد از مدیریت نفت آبادان، گفت: نسبت به مدیریت این باشگاه انتقاد جدی دارم و فکر می​کنم این مدیریت، مدیریت پویا و فعالی نیست و نتوانسته است انتظارات مردم خوب آبادان و استان را برآورده کند. این تیم، یک تیم ریشه​دار و قوی است و در نقاط مختلف کشور هم هوادار دارد و این‌که این رفتار با این تیم می​شود برای من کاملا جای سوال است. من فکر می​کنم در این باشگاه، مدیریتی کاملا ضعیف حاکم است که به هیچ وجه دنبال این نیستند که برای مردم خوب آبادان افتخارآفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. همیشه نفت مسجدسلیمان شهری فقیر بدبختی بو هیچوقت انتظارات  مردمشو نتونست براورده کنه همیشه بدبخت هم میمونه شهری که هیچکسو نداره

  2. خوزستان فقط اهواز نیست  مسوولان استانی آبادان و مسجدسلیمان رو فراموش کردن خوزستان به مسجدسلیمان و آبادان میشناسن دوتا شهر باتمدن 
    ولی متاسفانه کسی به اینا توجه نمیکنه و دوست ندارن این دوتا پیشرفت کنه 
    بخاطر یه امتیاز چه کارهای که نکردن مسوولان استانی دوست نداشتن امتیاز به مسجدسلیمان بره اشکال نداره ما فوتبالی اومدیم فوتبالی افتادیم و فوتبالی برمی گردیم  مرد روزهای سخت بودیم و هستیم 35سال بدبختی و فقر بجون خریدیم هنوزم misمبارزه میکنه به امید روزهای اوج mis 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.