• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام اميني: روز قدس نماد آزادی خواهی و وحدت امت اسلامی است

  • کد خبر : 15208
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با توجه به ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آحاد مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با توجه به ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آحاد مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان با اشاره به اهمیت قبله اول مسلمین و رنج و مظلومیتی که از جانب اشغالگران صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین می‌رود تنها راه نجات آنان را ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی دانست. وي اظهار داشت:

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت، همدلی و غرور امت اسلامی است که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره) باعث زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین، رنج ها و آلام آن در نزد افکار عمومی جهان و ترسیم کننده مسیر و چشم انداز مبارزه و منشور مقاومت مردم فلسطین علیه دشمن غاصب صهیونیستی شده است. نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود ضمن دعوت مردم ولايت مدار مسجدسليمان به حضور پرشور خود در راهپيمايي روز قدس اظهار داشت:

امروز اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه است و شما مردم شريف مسجدسليمان با حضور پرشور خودتان مثل سال هاي گذشته به همگان خواهيد فهماند هميشه آماده یاری رساندن به مردم مقاوم فلسطین هستيد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.