• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پيام نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت روز قدس

  • کد خبر : 15205
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه روز قدس اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به نشانه ابراز همدردی با مظلومان و اعلام انزجار از ظلم صهیونیست‌ها و تمام حکام مستبد است. وی به مذاکرات هسته‌ای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه روز قدس اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به نشانه ابراز همدردی با مظلومان و اعلام انزجار از ظلم صهیونیست‌ها و تمام حکام مستبد است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: با توجه به روحیه استکبارستیزی مردم، فارغ از نتیجه مذاکرات، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی نشانه مخالفت با سیاست‌های ظالمانه کشورهای استکبار به‌ویژه ظلم آن‌ها علیه مسلمانان خاورمیانه است.

نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکادر مجلس شورای اسلامی برگزاری روز قدس و حمایت از مستضعفان را از اهداف جمهوری اسلامی عنوان‌کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب حمایت از مردم مظلوم و مستضعف و همدردی و همگرایی با آن‌ها است.

دکتر جلیلی عنوان کرد: روز قدس، روز اعلام انزجار از اقدامات ظالمانه حکام برخی از کشورهای اسلامی است که علیه منافع مردم خود و کشورهای همجواری اقدام می‌کنند. انسجام و یکپارچگی در راهپیمایی روز قدس چهره این حکام را در مجامع بین‌المللی آشکار خواهد ساخت و تا در نهایت با این فشار اجتماعی از اقدامات خود پشیمان شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام  باتشکر از نماینده محترم و فعالمان در عرصه های اقتصادی و سیاسی  و این را بدانید مردم مسجدسلیمان چونکه خود درد مظلومیت ا چشیده اند انشااا در روز جهانی قدس که با پیشنهاد امام خمینی آن بزرگ مرد تاریج معاصر جهان و همه اعصار ایران بوده است شرکت خواهند کرد و مظلومیت ملت فلسطین را فریاد می نند نشاا آقای دکتر جلیلی لطفا پیگیر مشکل برق منطقه گلگیر و طرح 1200 هکتاری و دیگر مشکلات آن باشید همچنین حق حق آبه مسجدسلیمان را با توجه به وجود سه دریاچه آب سدها در منطقه مسجدسلیمان را با توجه به استعداد منطقه جهت کشاورزی و باغداری و شیلات را در منطقه از وزارت نیرو مطالبه و پیگیری کنید  با تشکر. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.