• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

محسن رضايي از کارگر فداکار پتروشيمي عيادت کرد

  • کد خبر : 15174
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در بيمارستان شهيد چمران تهران، از کارگر فداکار پتروشيمي منطقه مارون عيادت و از اقدام قهرمانانه وي تجليل کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در بيمارستان شهيدچمران تهران، از شهرام محمدي کارگر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در بيمارستان شهيد چمران تهران، از کارگر فداکار پتروشيمي منطقه مارون عيادت و از اقدام قهرمانانه وي تجليل کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در بيمارستان شهيدچمران تهران، از شهرام محمدي کارگر فداکار پتروشيمي منطقه مارون عيادت و از اقدام قهرمانانه وي تجليل و براي بهبودي اين کارگر فداکار دعا کرد. رضايي که پس از اطلاع از وضعيت اين کارگر فداکار با تغيير برنامه‌هاي کاري خود، به عيادت اين کارگر فداکار رفته بود، در گفت‌وگو با کادر پزشکي بيمارستان در جريان روند درمان وي قرار گرفت.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در سخنان کوتاهي، از عموم روزه‌داران درخواست کرد، در شب‌هاي پرفضيلت قدر، براي بهبود و سلامتي اين کارگر فداکار دعا کنند و تاکيد کرد: مسئولين صنعت نفت و پتروشيمي کشور ضمن رسيدگي به وضعيت اين کارگر فداکار، اقدام او را به عنوان نمونه‌اي از ايثارگري‌هاي فعالان اين صنعت، ارج نهند و تجليل کنند.

لازم به ذكر است، در پي وقوع آتش‌سوزي در يکي از واحدهاي پتروشيمي منطقه مارون ماهشهر در استان خوزستان، «شهرام محمدي» از کارگران صنعت نفت، خود را به آتش زد و موفق شد با بستن شير فلکه اصلي، آتش را مهار کند و مانع از بروز يک انفجار بزرگ و تلفات انساني در اين واحد صنعتي شود. اين کارگر شجاع، با بيش از ۵۰ درصد سوختگي براي درمان به تهران اعزام شده و در بيمارستان چمران تهران بستري است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر غیرت فرزندان دلیر ایران و بیشه شیرمرد پرور بختیاری و درود بر شهرام محمدی که با اقدام ه موقع اعث نجات جان انسانهای زیادی شد انشااا که هرچه زودتر سلامت خود را بازیابد. و درود بر شیرمرد بختیاری سردار سرلشکر دکتر حاج محسن رضایی شیر بیشه فتوت و جوانمردی  سلامت و پایدار باشید. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.