• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

رونمایی از یادمان شهدای فرهنگی در آموزش و پرورش مسجدسلیمان + تصاوير

  • کد خبر : 15073
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یادمان شهدای فرهنگی در محل ورودی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور دکتر اسماعيل جلیلي نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس گوروئی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان رونمایی گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یادمان شهدای فرهنگی در محل ورودی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور دکتر اسماعيل جلیلي نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس گوروئی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان رونمایی گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند ملت بزرگ ایران به برکت خون شهیدان و به خاطر برکات عظیم شهادت خواهد توانست همه مشکلات را از سر راه خود بردارد.

وی گفت یکی از اهداف ما در احداث این یادمان حفظ ارزشهای شهادت و ایثارگری و انتقال آن به نسل های آینده می باشد و اینکه تا آخرین قطره خونمان ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

در ادامه دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از احداث یادمان شهدای فرهنگی از قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش به خاطر تلاش برای حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز و همچنین دیگر تلاش های فرهنگی و پرورشی که انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

 2316549875614987984

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.