• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
2

مدير عامل باشگاه مناطق نفتخيز
متولی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شویم، تیمی مدعی می‌سازیم

  • کد خبر : 14917
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به بدنه باشگاه برگردد، با انسجام و بودجه قابل قبولی كه مقدماتش فراهم شده است، از اکنون می‌توانیم بگوییم كه تیمی مدعی در لیگ یک خواهیم داشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری در پاسخ به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به بدنه باشگاه برگردد، با انسجام و بودجه قابل قبولی كه مقدماتش فراهم شده است، از اکنون می‌توانیم بگوییم كه تیمی مدعی در لیگ یک خواهیم داشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌كه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ یك، زیرمجموعه این باشگاه بود و از این طریق به لیگ برتر صعود كرد و باتوجه به این‌که مجددا به لیگ یک سقوط كرده است، آیا مجددا زیرمجموعه این باشگاه قرار می‌گیرد؟ عنوان‌کرد: نفت مسجدسلیمان قبل از صعود به لیگ برتر از تیم‌های باشگاه ما محسوب می‌شد ولی وقتی لیگ برتری شد، با توجه به این‌كه طبق مقررات فدراسیون فوتبال و قوانینAFC ، تیم حرفه‌ای محسوب می‌شد و در لیگ برتر نمی‌توانست از بودجه دولتی استفاده کند، ما هم باتوجه به تصمیم هیات‌مدیره، یك موسسه فرهنگی ورزشی غیرانتفاعی برای این تیم تاسیس كردیم و آن را از بدنه باشگاه دولتی مناطق نفت‌خیز جنوب جدا كردیم و سپس این تیم در لیگ برتر به صورت مستقل و غیرانتفاعی اداره شد.

نظری افزود: این تیم و باشگاه در فصل گذشته لیگ برتر توسط اسپانسرهای غیردولتی پشتیبانی و بودجه‌اش تامین شد و در حال حاضر هم كه به لیگ یك برگشته است، در صورتی كه بخواهد تحت عنوان همان موسسه خصوصی اداره شود، نمی‌تواند از بودجه دولتی و اعتبارات باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب استفاده کند اما در صورتی كه مجددا تحت فعالیت باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گیرد، می‌تواند از اعتبارات این باشگاه مانند سال‌های قبل استفاده کند.

وی بیان‌کرد: در مناطق نفت‌خیز جنوب، یك باشگاه رسمی وجود دارد و امور ورزش شركت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب، نماینده ما هستند و در آن مناطق، امور ورزش‌ها، تنها در ورزش همگانی می‌توانند فعالیت داشته باشند، یعنی به صورت درون‌سازمانی فعالیت دارند و تمام فعالیت‌های قهرمانی و باشگاهی، تحت امر باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب است.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در پاسخ به این سوال که در صورتی كه باشگاه مانند سال‌هایی که تیم در لیگ یک بود، متولی آن شد، چه برنامه‌ای برای این تیم دارید؟ گفت: در صورتی که ما مجددا متولی آن شویم، نفت مسجدسلیمان در لیگ یك، مانند یك تیم لیگ برتری حضور پیدا خواهد كرد. ما با تركیبی از بازیکنان فصل گذشته و ترمیم در برخی پست‌ها كه بازیکنان موردنظر از تیم جدا شده‌اند، در لیگ یک شرکت می‌کنیم و به صورتی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا این تیم در فصل پیش‌رو، مجددا به لیگ برتر صعود كند.

وی ادامه‌داد: اگر چنین برنا‌مه‌ای در دستور كار باشگاه نباشد، این تیم طی سال‌های آینده نمی‌تواند به لیگ برتر صعود كند. ما تجربه این هماهنگی و انسجام تیمی را در هیات مدیره، كادرفنی، بازیكنان و كانوان هواداران‌مان مانند گذشته و بلكه بهتر از گذشته داریم و هدف‌مان این است تا تیمی مقتدر داشته باشیم. با این انسجام و بودجه قابل قبولی كه مقدماتش فراهم شده است، از اکنون می‌توانیم بگوییم كه تیمی مدعی در لیگ یک خواهیم داشت.

نظری در پاسخ به سوال دیگری که برای هدایت این تیم چه گزینه‌هایی مدنظر دارید؟ گفت: برای هدایت تیم در لیگ، تجربه استفاده از چندین مربی داخلی و بومی و مربی خارجی را در کارنامه‌مان داریم. در حال حاضر هم بررسی‌های اولیه توسط همكاران من انجام شده است و در صورتی كه تیم به بدنه باشگاه برگردد، اقدامات لازم را در خصوص جذب سرمربی انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تورو خدا نفت رو به لیگ برگردونید …خواهش میکنم نفت رو به روزهای اوجش برسونید

  2. انشالاه که هیچ وقت دستت به تیم مانرسه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.