• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام حاجتي: بعضی ها این توهم به سرشان نزند که ملت ایران خسته شده اند یا در حال عقب نشینی هستند.

  • کد خبر : 14900
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ایجاد روحیه تقوا مداری در بین مسئولان و آحاد مردم سبب باز شدن گره‌ها و مشکلات فعلی و همچنین شکست دشمنان بدخواه ملت ایران می‌شود. وی ادامه داد: تا زمانی که مردم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ایجاد روحیه تقوا مداری در بین مسئولان و آحاد مردم سبب باز شدن گره‌ها و مشکلات فعلی و همچنین شکست دشمنان بدخواه ملت ایران می‌شود. وی ادامه داد: تا زمانی که مردم دوستدار ولایت، علما، ائمه جمعه و جماعات در صحنه بوده و از فرامین ولی فقیه عادل جامع‌الشرایط پیروی کنند، توطئه‌های دشمن هیچ تاثیری بر کشور نخواهد گذاشت.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند که با مردمی انقلابی، ولایتمدار و دلباخته ائمه اطهار و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) مواجهند و مردم نیز با گذشت بیش از ۳۵ سال از عمر انقلاب، هنوز شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند. حجت الاسلام والمسلمین حاجتی متذکر شد: بعضی ها این توهم به سرشان نزند که ملت ایران خسته شده اند یا در حال عقب نشینی هستند. این مردم با پیروی از مکتب امام حسین (ع) و خط سرخ شهادت، تا آخرین قطره خون همچون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از خود دفاع کرده و قدمی از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.نویسنده کتاب «عصرامام خمینی» در ادامه با تأکید بر لزوم ایستادگی مسئولان در برابر زیاده خواهان، اظهار کرد: ما بوی ادبیات امام را از ادبیات برخی مسئولین استشمام نمی کنیم، امام راحل (ره) همیشه مردم و مسئولان را به اتحاد و همدلی و ایستادگی در برابر دشمن توصیه می‌کردند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با انتقاد از ربط دادن تمام موضوعات کشور به بحث تحریم‌ها در گفتار و کردار برخی مسئولین اجرایی، بیان کرد: ربط دادن تمام مسائل و مشکلات و حتی آب خوردن مردم به موضوع تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه امری ناصواب و اشتباه است که سبب قوت گرفتن روحیه دشمنان ملت ایران خواهد شد.آقایان مسئول! ادبیات خود را عوض کنید اشک کباب در مقابل ذغال باعث شعله ور شدن زغال می شود، کمتر دم از خرانه خالی بزنید! وی ادامه داد: در مقابل دشمن نباید اظهار عجز کرد اینها عاشق چشم و ابروی مردم ایران نیستند! دشمن هم این را بداند که خواب بازدید از مراکز نظامی ما را به گور خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدای ملت ایران اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به طور مرتب از سوی مقامات آمریکا به رژیم منحوس آل‌سعود هشدار داده می‌شود که در برخورد با جمهوری اسلامی ایران تمام جوانب احتیاط را رعایت کند.خطیب جمعه اهواز، ایران اسلامی را قدرت بلامنازع منطقه دانست و افزود: از همین رو است که کالین پاول از مقامات سابق آمریکا اخیرا به مقامات آل‌سعود اعلام می‌کند در صورت حمله ایران به عربستان در کمتر از یک ساعت به دوره قبل از صنعتی شدن خواهید رسید به گونه‌ای که حتی تلفنی برای گزارش وضعیت کشورتان به مقامت ایالات متحده نخواهید داشت. حاجتی در پایان به پیشرفت علمی فرزندان ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: به زودی از یک زیردریایی و یک ناو بومی و کاملاً ایرانی به نام‌های فاتح و دماوند رونمایی می‌شود که توان نظامی ایران را در مقابله با دشمنان این ملت شریف دو چندان می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.