• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مسجدسلیمان
تجلیل از بهبود یافتگان اعتیاد به مواد مخدر (تصاوير)

  • کد خبر : 14882
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مسجدسلیمان همایش تجلیل از بهبود یافتگان از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این همایش با حضور جمعي از مسئولين شهري و استاني، تعدادي از خانواده هاي بهبود يافتگان، خانواده هاي شهداي مبارزه با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مسجدسلیمان همایش تجلیل از بهبود یافتگان از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این همایش با حضور جمعي از مسئولين شهري و استاني، تعدادي از خانواده هاي بهبود يافتگان، خانواده هاي شهداي مبارزه با مواد مخدر و… در سالن اجتماعات باشگاه مركزي برگزار شد. مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، مهرداد شریف مخمل زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان ،غلامرضا صدیق راد مدیرکل سازمان بهزیستی خوزستان، سرهنگ علی شوهانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و بهبود یافتگان اعتیاد به مواد مخدر از شهرستان های استان از ديگر مهمانان اين همايش بودند.

فرماندار مسجدسلیمان در سخناني اظهار داشت: 55درصد کل طلاق های کشور مربوط به مواد مخدر است و ادامه داد: یک میلیون و 325هزار نفر در کشور معتاد به مواد مخدر داریم که اگر هر خانواده را 4 نفر در نظر بگیریم حدود 5 میلیون و 500 هزار نفر در کل کشور به صورت مستقیم درگیر با مواد مخدر هستند. وي گفت : 70 درصد زندانیان کشور مربوط به جرایم مرتبط با مواد مخدر است و کشور ما در راه مبارزه با مواد مخدر 3700شهید تقدیم کرده است. رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: برنامه های مبارزه با مواد مخدر در امر اقدامات ایجابی و سلبی برای شهرستان مسجدسلیمان در حال تدوین و نهائی شدن است که در این راه انتظار ما از خانواده ها صرفا مراقبت از خانواده خودشان است. وي گفت: نرخ اقدام به خودکشی در مسجدسلیمان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به شدت کاهش یافته است.

فرماندار مسجدسلیمان در خصوص انجام اقدامات امید بخش در سطح شهرستان افزود : اقدامات موثری را در سطح شهرستان انجام می دهیم از جمله بهبود وضعیت اشتغال در مسجدسلیمان که همین کاهش نرخ اقدام به خودکشی نشان می دهد تلاش های مسئولین استان و شهرستان موثر بوده و در بین مردم ایجاد امید کرده است و مردم این احساس برایشان ایجاد شده که اقدامات موثری در سطح شهرستان در حا ل انجام است. لازم به ذكر است اين همايش با همت ستاد مبارزه با مواد مخدر مسجدسليمان، اداره بهزيستي شهرستان، فرمانداري مسجدسليمان  ومركز ترك اعتياد ايليا مهر سحر برگزار شد.

a IMG_5740 copy IMG_5756 copy IMG_5783 copy IMG_5765 copy 1 IMG_5809 copy IMG_5801 copy IMG_5786 copy IMG_5823 copy IMG_5771 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.