• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

کمیته ي راهبردی ارتقاء سلامت، رفاه و منزلت سالمندان در مرکز بهداشت مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 14860
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کمیته ي راهبردی ارتقاء سلامت، رفاه و منزلت سالمندان  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، و جمعی از مسئولين و نمایندگان ادارات شهرستان  و کارشناسان سلامت خانواده با هدف جلب مشارکت ادارات در راستای عملیاتی نمودن سند ملی سلامت، رفاه و منزلت سالمندان در مرکز بهداشت مسجدسليمان برگزار شد. به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کمیته ي راهبردی ارتقاء سلامت، رفاه و منزلت سالمندان  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، و جمعی از مسئولين و نمایندگان ادارات شهرستان  و کارشناسان سلامت خانواده با هدف جلب مشارکت ادارات در راستای عملیاتی نمودن سند ملی سلامت، رفاه و منزلت سالمندان در مرکز بهداشت مسجدسليمان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تقدیر از همکاری و توجه ادارات  بر ضرورت ارتقاء سلامت سالمندان به عنوان شهروندان ارشد و ذخایر علم و تجربه تأکید کرد. دكتر محمدرضا نژادسلامي گفت: تغییر الگوی جمعیت به سوی سالخوردگی، مشکلات سلامت این قشر را  در آینده ای نزدیک به چالش مهم نظام سلامت کشور تبدیل خواهد نمود كه به منظور مواجه ي همه جانبه و موثر با این چالش اداره ي سلامت سالمندان وزارت بهداشت و درمان در تعامل با دستگاههای ذیربط اقدام به تدوین برنامه ي ملی تحول نظام سلامت رفاه و منزلت سالمندان ایران نموده است. وي اجراي برنامه های فوق را مستلزم تشکیل کمیته های درون و برون بخشی در راستای انتظارات اداره ي سلامت سالمندان و پیشنهادات ارائه شده از سوی ادارات مربوطه دانست.در این جلسه نمایندگان ادارات پیشنهادات خود را در راستای ارتقاء سلامت، رفاه و منزلت سالمندان ارائه و آمادگی خود را دراین خصوص اعلام داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.