• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
3

پیگیری یک مطالبه مردمی/نامه ساکنین محله شهید ابریشمکار نمره یک روی میز مسئولین

  • کد خبر : 14820
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وقتی بحث از مطالبه گری به میان می آید برخی مسئولین این امر را مشکل اصلی شهروندان شهرمان در ادوار گذشته می دانند و عدم مطالبه گری را به عنوان معضلی بزرگ در روند توسعه و پیشرفت قلمداد می کنند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرگزاري سپنا: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وقتی بحث از مطالبه گری به میان می آید برخی مسئولین این امر را مشکل اصلی شهروندان شهرمان در ادوار گذشته می دانند و عدم مطالبه گری را به عنوان معضلی بزرگ در روند توسعه و پیشرفت قلمداد می کنند.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرگزاري سپنا: این بار قصه کاملاً متفاوت است و اهالی محله ابریشم کار واقع در منطقه نمره یک که از ساکنین قدیمی این شهرستان محسوب می شوند سال هاست در انتظار دستور مسئولین جهت رفع مشکل و تحقق مطالبه خود می باشند.

بر این اساس به سراغ ساکنین این منطقه رفتیم و پای درد دل این عزیزان نشستیم که در این گفتگو یکی از اهالی محل به عنوان نماینده با ما در خصوص این مطالبه و روند آن به گفتگو نشست.

آقای حدادیان از ساکنین این منطقه در گفتگو باخبرگزاری سپنا گفت: مدت دو سال است که درخواست ایجاد یک فضای سبز برای محله به خاطر ایجاد محیطی سالم و قابل استفاده برای عموم ساکنین این محل را به ارگانهای مختلف داده ایم و رونوشت این درخواست به تمام مسئولین شهرستان و حتی به استانداری نیز ارسال شده است اما متاسفانه هنوز خبری در این زمینه و یا نتیجه ای حاصل نشده است.

حدادیان در ادامه افزود : با توجه به نامه و فایلهای پیوست که در اختیار خبرگزاری سپنا جهت انتشار قرار دادیم امیدواریم در این زمینه اقدامی صورت پذیرد و شاهد تحقق این مطالبه باشیم . لازم میدانم این مسئله را عنوان کنم که حتی منطقه ای که به شهرداری جهت احداث فضای سبز معرفی کردیم در واقع یک قطعه ملک شخصی می باشد که جالب است که سر در آن توسط صاحب ملک نوشته شده است این ملک به دولت وقف شده است و هم اکنون این ملک قدیمی و خرابه به محیط ناامن و با تصویر نامطلوب تبدیل شده است.

وی در پایان عنوان کرد ما تمام تلاشمان را کردیم و پیگیری های لازم را انجام دادیم و به نحوی مطالبه گری را در حد توانمان انجام دادیم و این آخرین راهی بود که به ذهن ما می رسید و امیدواریم انتشار این مطلب در خبرگزاری سپنا باعث شود تا مطالبه چند ساله ساکنین محله شهید ابریشمکار تحقق یابد تا اهالی این محله بتوانند از محیطی سالم و با نشاط جهت تفریح و نیز ورزش و گذراندن اوقات فراغت خود بهرمند شوند.

0213294971021330027102133020710213292053

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.