• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

جلسه مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا

  • کد خبر : 14705
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۵:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه که در راستایکارگروه های شش گانه استانی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روایط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در اين جلسه در موضوعات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه که در راستایکارگروه های شش گانه استانی برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روایط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در اين جلسه در موضوعات آموزش در زمینه های مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از سرقت، راهنمایی و رانندگی و انتخابات اسفندماه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در ابتداي اين جلسه مهندس علیرضا گوروئی ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت:

شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا با ویژگی های مشترک فرهنگی و جغرافیایی دارای مباحث انتظامی مشترکی هستند که از طریق برنامه ریزی مشترک می توان با هزینه و زمان کم تری به اهداف مورد نظر رسید. همچنین در این جلسه از سوی فرمانداران و فرماندهان انتظامی سه شهر مذکور راهکارهایی جهت شناسایی و کاهش جرائم ارائه گردید. فرماندار مسجدسليمان در پايان خواستار استمرار جلسات مشترک به صورت ماهیانه و هر بار به میزبانی یکی از شهرستان ها گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.