• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

دكتر اسماعيل جلیلی: مناطق نفتخیز جنوب به صورت جدی موضوع خريد امتياز فولاد نوين را دنبال نكرده است/ خرید امتیاز فولاد نوين مطالبه مردمی است

  • کد خبر : 14671
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولاد نوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعیل جلیلی اظهار كرد: بعد از مطالبات مردم در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولاد نوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعیل جلیلی اظهار كرد: بعد از مطالبات مردم در مورد خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان، این موضوع توسط مجموعه ورزش شهرستان در قالب تقاضایی در جلسه​ای خدمت وزیر نفت، ارائه شد. وی هم موافقت خود را با نظر شورای ورزش نفت در این زمینه، اعلام كرد.

وی بیان كرد: شورای ورزش نفت نیز چهارشنبه هفته گذشته در این زمینه با حضور مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره آن، تشكیل جلسه داد و شورا هم طی آن نظر مثبت خود را جهت خرید این امتیاز، اعلام كرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان حمایت‌كننده، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و اكنون دیگر نوبت باشگاه است که پای میز مذاكره و قرارداد برود.

وی در ادامه بیان كرد: در این راستا اقدامات ناشایستی توسط عده​ای در استان تحت عنوان افراد پیشكسوت و خود خوانده انجام شد كه باید بگویم این باشگاه مدیرعامل و مالك دارد و نماینده مردمی هم از نظر قانونی مشخص است، در نتیجه هر اقدام ناشایستی پذیرفته نیست.

جلیلی با بیان این‌كه مناطق نفت​خیز جنوب نیز خیلی جدی این موضوع را دنبال نكرده است، گفت: به هر حال ما نامه موافقت وزیر را برای خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان به مدیركل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل مناطق نفت​خیز جنوب ارسال كردیم و تاكید ما این است كه مسوولان مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما می​توانیم با خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین، امتیاز لیگ یكی تیم نفت مسجدسلیمان را به آن‌ها بدهیم. بحث خرید امتیاز فولاد نوین جدی است و می​طلبد باشگاه هر چه زودتر، جدی​تر با مسوولان باشگاه فولاد نوین وارد مذاكره شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به علاقه‌مندی هواداران و پرطرفدار بودن نفت مسجدسلیمان، خرید این امتیاز به ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم مسجدسلیمان كمك می​كند. ضمن این که تجاربی كه این تیم در طول فصل گذشته به دست آورده است، می​تواند در ادامه به آن كمك كند. در هر صورت خرید این امتیاز، مطالبه مردمی است.

وی بیان كرد: به هر حال اگر عده​ای اظهار نظر دیگری در این زمینه می​كنند، قطعا اهداف دیگری را دنبال می‌كنند و با توجه به این‌كه در صحبت​های آن‌ها ثبات وجود ندارد، مورد تایید ما نیست و ما آن‌ها را نه ورزشكار شهرستان و نه كسانی می​دانیم كه بخواهند درباره ورزش شهرستان تصمیم​گیری كنند.

جلیلی گفت: روز گذشته (یکشنبه) نیز با هیات مدیره باشگاه صحبت كردم. مذاكرات با باشگاه فولاد نوین یك كار باشگاهی است. قسمت اصلی كار كه بر عهده من بود، انجام شد و اكنون مالك باشگاه، مدیر یا هیات مدیره آن باید سایر كارها را انجام دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال كه آیا در نهایت نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟ عنوان كرد: نمی​دانم و باید منتظر بمانیم.

مرجع / ايسنا خوزستان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. چه بگوم اگه بگوم تيم نيخوم گويلم ناراحت ابون كه تنها دلخوشي و اميدسون تيم نفته اگر بگوم تيم اخوم خوم بخوم اگوم تو كه حتي يه ره صاف نداري پارك نداري فاضلاب منه خيابون شهرته يه ورزشگاه درست حسابي نداري و ……تيم اخوي چه بكني فردا كي هزينه ها تيم بده

    لطفا نظرو بگذاريد برادر

  2. درود بر شرف ات دکتر، ای کاش شما فقط 2 دوره بودین و شهر مارو نجات میدادین

  3. آقایون رییس و مدیر و هیات مدیره باشگاه و نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اونقدر کاهلی و مماشات کردید تا تیم از لیگ برتر سقوط کرد به گردنتونه که جبران کنید، در صورتی که علارغم دستور وزیر و پیگیری دکتر جلیلیرکلری انجام ندادید خودتان محترمانه و به اختیار خود جمیعا استعفا بدهید.
    منتظر تصمیم و تدبیرتان هستیم
    از طرف جمعی از هواداران نفترمسجدسلیمان از محله های پشت برج و سر برج

  4. آقای دکتر قضیه مشخصه  آقایون اگر میخاستن تیم داشته باشیم که پارسال میتونستن باکمک یک میلیاردی به قول رضاییان تیم رو نگه دارند حالا میان 10میلیاردهزینه کنند.روزانه 200هزاربشکه نفت وگاز ازشهرما میفروشند اآقای دکتر اگرتونستین چنددرصد حق نفت وگازو بگیری دیگراحتیاجی به امسالاين آقايون نفتي نداریم

  5. دکتر جان دمت گرم ،،، واقعا لیاقت خودتو نشون دادی آفرین بر تو ،،، ما از هیات مدیره ناراحتیم ، جنابعالی ب اندازه خود دویدی اما متاسفانه مناطق نفت خیز جنوب کم کاری کرد 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.