• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
0

امام جمعه مسجد سلیمان:دشمنان مبانی فکری، دینی و اعتقادی مسلمانان را هدف قرار داده اند

  • کد خبر : 14288
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدصادق امینی در آیین چهلمین روز شهادت سرداران مدافع حرم شهید حاج هادی کجباف و حبیب جنت مکان در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه اشتغال آفرینی خودش به تنهایی یک جهاد است افزود: در نظام اسلامی ما همچنان برخی از جوانان خوش غیرت مانند همین شهدای مدافع حرم حاضرند به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدصادق امینی در آیین چهلمین روز شهادت سرداران مدافع حرم شهید حاج هادی کجباف و حبیب جنت مکان در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه اشتغال آفرینی خودش به تنهایی یک جهاد است افزود: در نظام اسلامی ما همچنان برخی از جوانان خوش غیرت مانند همین شهدای مدافع حرم حاضرند به کشورهای اسلامی یمن، لبنان و سوریه کمک کنند و جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا کنند اما دشمنان، ایمان جامعه ما و فرزند آوری را هدف قرار داده اند و در روزهای اخیر بیانیه ای را نیز در این خصوص منتشر کرده اند.

وی به هدف اصلی دشمنان اسلام از انتشاراین بیانیه اشاره کرد و گفت: این بیانیه خطاب به ساختارهای اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی ایران است که این همان جنگ نرمی است که دشمنان در پیش گرفته اند.

وی اظهارکرد: آن ها با کمال بی شرمی در این بیانیه مواردی هچون،قانونی را برای افزایش جمعیت و استحکام خانواده تصویب نکنید، افکار فمنیستی را ترویج کنید، برای زنای محصنه کسی را مجازات نکنید، به فکر کاهش سن ازدواج دختران و پسران نباشید، آورده اند.

امام جمعه مسجدسلیمان افزود: برخی دشمنان می گویند که دیگر دوره آموزش و پرورش ایدئولوژی به پایان رسیده، یعنی دانشگاه را تنها مکان علم می دانند و با انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه مخالفند.

وی بیان کرد: امروز قطر، امارات، اردن و آل سعود سیاه دل به صراحت با همین بیانیه ها وارد جامعه جهانی شده اند و مباحثی چون تاریخ جنگ اعراب مسلمان را به راحتی از کتب درسی خود خارج کرده اند تا صدها میلیون جوان عرب مسلمان از جنگ مومنان چیزی ندانند.

وی با بیان این که ایمان به آسانی گفتن بر زبان به دست نمی آید بلکه رسیدن به آن دشوار است گفت: پاسداران و بسیجیان ما در عرصه های مختلف چهره ای تعیین کننده و موثر دارند و همانگونه که در جبهه های حق ضد باطل و دفاع از حرم اهل بیت(ع) حضوری سرنوشت ساز برای کشورهای مسلمان دارند در عرصه های فرهنگی نیز مانند نمایشگاه بین المللی کتاب حضوری پر رنگ دارند.

وی با اشاره به وجود کتاب های دوران دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: کتاب هایی نظیر ‘به دنبال پایی که جا ماند’ ‘خاک های نرم کوشک ‘ ‘من زنده ام ‘ به عنوان پر فروش ترین غرفه های نمایشگاه کتاب بودند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه هنوز آن گونه که باید در زمینه اشتغال، ازدواج و مسکن که از مهمترین مسایل برای تشکیل زندگی جوانان است اقدامی نکرده ایم و با این شرایط چگونه انتظار فرزند آوردی از جوانان داریم؟

امام جمعه مسجدسلیمان افزود: جوانان ما اگرچه می خواهند با ایمان بمانند ولی نیازهای ضروری آنها که همان اشتغال، ازدواج و مسکن است آنها را سردرگم کرده است.

وی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر رساندن جمعیت ایران به 150 میلیون نفر اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که اکنون در کشور ما از نظر بیکاری، مسایل اقتصادی و مسکن وجود دارد اگر بتوانیم جمعیت کشور را به 80 میلیون نفر هم برسانیم کار بزرگی کرده ایم. شهید حاج هادی کجباف و حبیب جنت مکان در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.