• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مسعود رضائیان: در مورد خرید امتیاز، شواری عالی ورزش وزارت نفت تصمیم می‌گیرد/ نگران حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ آزادگان هستم

  • کد خبر : 14269
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فقط شواری عالی ورزش وزارت نفت می‌تواند مجوز خرید امتیاز باشگاه فولاد نوین توسط باشگاه‌های نفتی را صادر کند، نه مقامات استانی.مسعود رضائیان، در خصوص اظهار نظر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر این که امتیاز باشگاه فولاد نوین به یکی از دو باشگاه نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فقط شواری عالی ورزش وزارت نفت می‌تواند مجوز خرید امتیاز باشگاه فولاد نوین توسط باشگاه‌های نفتی را صادر کند، نه مقامات استانی.مسعود رضائیان، در خصوص اظهار نظر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر این که امتیاز باشگاه فولاد نوین به یکی از دو باشگاه نفت مسجدسلیمان یا صنعت نفت آبادان منتقل خواهد شد، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم و تاکنون در این مورد با من صحبتی نشده و نمی‌دانم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بر چه اساسی و چه منبعی چنین اظهار نظری را انجام داده اما از این موضوع به خوبی آگاهم که در شرکت نفت چنین تصمیم‌گیری‌های کلانی توسط مسئولان استانی گرفته نمی‌شود بلکه شواری عالی ورزش وزارت نفت در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و مجوز صادر می‌کنند.

وی افزود: در اکثر موارد تصمیمات آنها در سطح چنین موضوعاتی غیرمترقبه و زودگذر نیست و نگاهی کلان به آن دارند مگر این که یکسری ملاحظات اجتماعی و یا سیاسی در این خصوص صورت گیرد که من از آنها مطلع نیستم.مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که از نظر شخصی این موضوع را چقدر محتمل می‌دانید، خاطر نشان کرد: من بعید می‌دانم چنین انتقالی صورت بگیرد چون گرفتن امتیاز یک تیم لیگ برتری به تنهایی کافی نیست، بلکه مهم این است که شما برای حضور در لیگ برتر تامین مالی شده و اسپانسر مناسب داشته باشید تا بتوانید در لیگ برتر باقی بمانید وگر نه به سرنوشت تیم نفت مسجدسلیمان دچار خواهید شد که آمادگی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نداشت.

رضائیان خاطر نشان کرد: درست است که سطح تیم‌ها در لیگ برتر بالاتر از لیگ آزادگان است اما فرایند آماده‌سازی تیم‌ها به یک شکل بوده و ما نگران این موضوع هستیم که آیا با اوضاع نابسامان فعلی می‌توانیم در فصل آینده در لیگ آزادگان حضور داشته باشیم یا نه؟ به هر حال این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان مدیرعامل، سرمربی و بازیکن می‌خواهد که تا این لحظه در این خصوص هیچ اقدامی انجام نشده چه برسد که بخواهیم دوباره در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. قرارداد من با باشگاه تا 15 خرداد است و در حال حاضر هم مانده‌ایم به مسائل مالی باشگاه که شامل حساب و کتاب بازیکنان، کادرفنی و عوامل باشگاه است، بپردازیم و به احتمال فراوان پس از 15 خرداد دیگر نمی‌مانم.

وی در پاسخ به این پرسش که به طور میانگین چند درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌اید، گفت: ما 50 درصد از قرار داد بازیکنان و 15 درصد از قرارداد کادر فنی را پرداخت کرده‌ایم و در صدد آن هستیم به محض اینکه پولی به باشگاه تزریق شد باقی مانده قرار داد آنها را پرداخت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. رضائیان ابادانی و استاندار هم آبادانی. رضائیان داره به طور غیر مستقیم از نفت ابادان حمایت میکنه. هیچ علاقه و عرقی نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان نداره. به طور غیر مستقیم میگه مسجدسلیمان تیمش نمیتونه در لیگ آزادگان بمونه، تا چه برسه به لیگ برتر.

  2.  اقای رضاییان بعد قراردادت تیمو فروختی دست درد نکنه خوب خودتو نشون دادی ودر 
    ضمن وقتی قرار باشه امتیاز تیمو بخریم حتما هم به این تیم میرسن توبه این چیزافکرنکن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.