• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

کارگاه آموزشی مقاله نویسی ISI در واحد مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 14121
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، کارگاه یک روزه، آموزش مقاله نویسی ISI ویژه اعضاء هیأت علمی، مدرسان حق التدریس و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسليمان صابر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، کارگاه یک روزه، آموزش مقاله نویسی ISI ویژه اعضاء هیأت علمی، مدرسان حق التدریس و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار می شود.
به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مسجدسليمان صابر ملاعلی زاده معاون پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این رابطه گفت: به منظور آشنایی اعضاء هیأت علمی، مدرسان حق التدریس و کارکنان این واحد دانشگاهی با چگونگی مقاله نویسی علمی و چاپ در مجلات دارای نمایه ISI، در نظر است کارگاه یک روزه آموزشی در روز جمعه 94/03/01 در دو نوبت صبح و عصر در این واحد دانشگاهی برگزار گردد.
صابر ملاعلی زاده، دانش آموخته دکتری صنایع و مدرس این دوره آموزشی گفت: در نوبت صبح که از ساعت 9 الی 12 برگزار خواهد شد و به نوعی سطح پایه یا مقدماتی محسوب می شود، شرکت کنندگان با ماهیت مقالات علمی و پژوهشی آشنا می گردند و بعد از آن و در نوبت بعداز ظهر که از ساعت 14 الی 17 می باشد سعی خواهد شد مباحث و نکات پیشرفته مقاله نویسی در مجلات ISI و همچنین چگونگی دریافت مقالات علمی مورد نظر از پایگاه های معتبر علمی دنیا آموزش داده شود.
معاون پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: این کارگاه به صورت رایگان خواهد بود و برای کلیه شرکت کنندگان، گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.
لازم بذکر است بنا به اعلان معاون پژوهشی واحد مسجدسلیمان، کلیه اعضاء هیأت علمی، مدرسان حق التدریس و کارکنان این واحد دانشگاهی که علاقمند به شرکت در کارگاه مقاله نویسی ISI هستند می توانند برای ثبت نام به دفتر همایش ها و انتشارات واقع در طبقه چهارم ساختمان فنی مهندسی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.