• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

در آستانه سالروز اکتشاف نفت انجام می‌شود
افتتاح 2 کارخانه نمک‌زدایی نفت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14101
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: در آستانه یکصد و هشتمین سالروز اکتشاف نفت در ایران، دو واحد نمک‌زدایی در این شرکت افتتاح می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون اظهار کرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: در آستانه یکصد و هشتمین سالروز اکتشاف نفت در ایران، دو واحد نمک‌زدایی در این شرکت افتتاح می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون اظهار کرد: کارخانه نمک‌زدایی هفت شهیدان و کارخانه نمک‌زدایی لب سفید، دو واحد صنعتی هستند که توسط متخصصان مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز این پروژه‌ها که برای نخستین بار به دست توانای سازندگان داخلی و متخصصان صنعت نفت جنوب صورت گرفت فصل دیگری از خودباوری و تجلی پیشرفت مبتنی بر توان داخل را رقم زد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: این دو واحد صنعتی که در زمره مهم ترین پروژه‌های فرآورش نفت نمکی شرکت ملی نفت ایران هستند با اعتباری بیش از 964 میلیارد ریال احداث شده‌اند.

پیرامون در خصوص ظرفیت و توان این واحدهای صنعتی گفت: واحد نمک‌زدایی لب سفید و هفت شهیدان هرکدام به ترتیب 30 هزار و 55 هزار بشکه نفت خام را در روز فرآورش می‌کنند که با بهره‌برداری از این واحدها 85 هزار بشکه به توان تولید این شرکت افزوده خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدیمی‌ترین تولید کننده نفت و گاز کشور است که در گستره‌ای به وسعت 27 هزار کیلومترمربع در شمال خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های لرستان و ایلام به فعالیت مشغول است و ظرفیت تولید روزانه 150 هزار بشکه نفت و 350 میلیون فوت مکعب گاز را دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سودش واسه مسجدسلیمان و مردمش چیه بزرگوار؟؟؟ دست آخر همشهریان خودشون رو میارن سرکار و من و همشهریام باید بریم عسلویه…. نه یه خیابون درست و حسابی داریم ، نه یه تفریحگاه درست و حسابی داریم. تنها امیدمون هم تیم فوتبال نفت بود که اونم گرفتن و صدای مردمو خاموش کردن….

  2. مبارک تهرانیها واهوازیها.هیچی ازاون به مانمیرسه.شمآگه دلسوز بودین تیم رونگه می داشتین

  3. اقای پیرامون لطفا طرح تولیدی که پولش وارد اقتصاد مسجدسلیمان میشه اگر هست معرفی کنید وگرنه این نفتی که می گید سالهای ساله که داره از شهر خارج میشه وحتی یک درصدش هم خرج شهر نشده هر بشکه نفت 50-60 دلار ضرب در 3000 تومان کنید ببین چقدر  می شود  البته این قیمت یک بشکه است حالا ببین 150000 بشکه چقدز میشه  راستی از بیمارستان تخصصی نفت مسجدسلیمان  و بقیه پروژه ها چه خبر ؟ خدا کنه شما هم مثل بقیه فقط تبلیغاتی نباشی و قدرت عمل و پیگیری داشته باشی   

  4. یه جوری میگه افتتاح نمکزدایی انگار نیروهاش از مسجدسلیمان هستن…

    هر واحد نقتی مثل نمکزدایی با تمامی پرسنل فقط 30 نفر یا کمتر شغل ایجاد میکنه که اکثرا هم ساکن اهواز هستند و از ساکنین مسجدسلیمان نیستند . ضمن اینکه پساب واحد نمکزدایی وارد زمین ها و آبهای زیرزمینی شهر ما میشه و باعث خشک شدن زمین میشه که این تنها هدیه این واحد برای شهر ماست .

    لطفا جوری حرف نزنید که همشهریان فهیم مسجدسلیمانی احساس کنند شما انها را بچه فرض کرده اید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.