• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

تا انتخابات دهم:
کاندیداهای احتمالی مجلس دهم از مسجدسلیمان (2)/ شش چهره ديگر به كانديداي احتمالي اضافه شد/ليست كانديداي احتمالي مسجدسليمان به 15 نفر رسيد

  • کد خبر : 14062
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. مدیران دولتی که قصد حضور در مجلس شورای اسلامی را داشتند مي بایست تا اسفندماه سال93 استعفا مي دادند که برخی از آن ها اقدام به این کار کرده اند و مدیرانی که در شورای شهر و شهرداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. مدیران دولتی که قصد حضور در مجلس شورای اسلامی را داشتند مي بایست تا اسفندماه سال93 استعفا مي دادند که برخی از آن ها اقدام به این کار کرده اند و مدیرانی که در شورای شهر و شهرداری ها حضور دارند باید شش ماه قبل از انتخابات از سمت خود استعفا دهند.

سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان براي اولين بار در تاريخ 27 اسفندماه 93 اقدام به انتشار ليست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی مسجدسلیمان کرد و اين دومين ليست كانديداي احتمالي ست كه چند چهره ي ديگر به آن افزوده شده است اما این به معنای قطعی بودن حضور این افراد نیست و تنها بر اساس گمانه زنی های محافل سیاسی و برخی شایعات موجود احتمال نامزدی افراد زیر به نظر می رسد. لازم به ذکر است این لیست بروز رسانی می شود.

۱- اسماعیل جلیلی

۲- امیدوار رضایی

۳- اسماء سلطانی علاسوند

4- بهمن حسين پور

5- بهنام بهزادی

6- بيژن يوسفي

7- پروانه مكوندي

8-جهانشاه ارزانی

9-رضا جباري

10- مسعود عوض زاده

11- محمدرضا مظفری بابادی

12- مالک خدادادی

13-مصطفی سمالی زاده

14-عسكر ظاهري

15-علیرضا ورناصری

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 60در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 60
  1. بیصبرانه منتظر حضور دانشمند فاضل،نگین انگشتر سلسله جبال زاگرس پروفسور امیدوار رضایی هستیم.   بازم خوسه…

  2. بازم خوسه

  3. دنيا و جليلي، جليلي دوستت داريم

  4. چند نکته مهم :
    1-هیچ شهری از کشور بوسیله نماینده به رفاه نرسید و نمی رسد چون نماینده فقط یک نفر است و مسئولیتش مشخص .
    2- نماینده هر شهر نشان از فهم .بزرگی .علم . درایت و در یک کلام ایینه مردم در مجلس و کلان حاکمیت دارد و می دانیم که هر چه این نماینده مشخصه های تخصص .اخلاق . درایت و شایستگی داشته باشد قطعا نگاه مسئولین به ان شهر و مردم ان دیار جلوه دیگری خواهد داشت .
    3- نماینده یک شهر باید انقدر مسئولین سطوح اولیه کشور را اشنایی داشته باشد که با یک جلسه گذاشتن با یک مسئول سطح چندم جوگیر نشود . حضور دکتر امیدوار در سطوح عالی مدیریت کشور یک ارزش و فخر برا ی مسجدسلیمان است که براحتی به تمام مسئولین کشور دسترسی دارد و فکرش را بکن که یک بزرگواری که هنوز یک معاون وزیر را ندیده و نمی شناسد چطور حقوق مردمش را می تواند بگیرد بلکه بعداز چهار سال نمایندگی تازه پی می برد که رییس مجلس چه کسی است ؟
    4- واقعا حضور یک نماینده جدید و جوان یا … می تواند کافی باشد و فکر نمی کنید که در طول چهار سال نمایندگی اش فقط بتواند چهار تا نطق در مجلس بیشتر داشته باشد ؟ ایا فکر می کنید انهمه افراد سرشناس در مجلس از تهران و اصفهان و قم و مشهد و شیراز و تبریز و مراکز استانها و شهر های بزرگ .نماینده شهر کوچک و باصفا مسجدسلیمان می تواند سری داشته باشد یا نه ؟ ایا در حال حاضر دکتر رضایی فرزند شایسته این شهر فخر مجلس نیست و بزرگان کشور به نماینده این شهر کوچک نیازمند نیستند؟ ایا همین اهواز و تمام خوزستان ما تا الان نماینده ای داشته اند که حتی رییس یک کمیسیون مجلس شود ؟ افتخار باید کرد به داشته بزرگ و راحت از دست نباید همین داشته را هم از دست داد.
    5- ایا شهرهای اطراف مثل دزفول را نماینده ساخت یا همت همه مسئولین شهر و شهردار و شورای شهر و مردم دزفول بودندکه همت کردند؟ ایا همه کار شهر به عهده یک نماینده شهر در تهران است که باید در تهران و مجلس دایما حضور داشته باشد؟ ایا می دانید که زحمات دکتر رضایی در نبود فرماندار و نبود شهردار یعنی چه؟
    6- بیایید با تمام وجود باردیگر غیرت مسجدسلیمانی را در استفاده شایسته از افتخاراتمان به تمام مردم نشان بدهیم و نگذاریم دیگران انچه ما داریم را به نفع خود اخذ کنند. دکتر رضایی یک فخر برای ما و برای بختیاری و برای شهر مظلومان و برای مملکت است . نباید براحتی ان را به دیگران ارزانی داشت . این فرزند بختیاری است باید دست همت به هم بدهیم و یاریگرش باشیم و در راه اعتلای نام شهرمان و ایل بزرگ بختیاری حامی این فرزند متخصص . متقی . دانشمند و متخلق باشیم .

  5. از اساتید دانشگاه بابل هستم و از اینکه شخصیت بزرگ علمی کشور،اندیشمند سرافراز دکتر امیدوار رضایی از قوم خودم بختیاری است به خود میبالم. و قطعا در انتخابات در صورت حضور ایشان در صحنه مسجدسلیمان به آقای رضایی رای خواهم داد. در دانشگاه مذکور اساتید و …به امیدوار رضایی احترام خاصی قائل اند.

  6. آقاي استاد دانشگاه بابل شك نكن اميدوار تو مسجدسليمان ديگه رايي نخواهد داشت مردم مسجدسليمان از خود مي پرسند اون 14 / 15 سال چه گلي به سر اين شهر زده كه دوبار بخوان بهش راي بدن.. نماينده اي كه سالي يكي دوبار به مسچدسليمان نمي امد ………… آقاي استاد دانشگاه بابل كه قطعا مي دونم اين عنوان ساختگي ست اگه يك دوري تو شهر بزني متوجه نظرات مردم خواهي شد.

  7. هر كسي هواداران خاص خودش را دارد… جليلي، رضايي يا هر كس ديگر هم عملكر مثبت داشتند و هم در بعضي جاها بسيار ضعيف عمل كرده اند. من فكر مي كنم مردم مسجدسليمان فوق العاده هوشمند هستند و مي توانند اصلح را به مجلس بفرستند.

  8. نزديكان دكتر رضايي تو دانشگاهها به بهانه هاي مختلف ببينيد چگونه دارند بچه هاي شهر را قلع و قمع مي كنند. حالا كه كار دستشون نيست اگه افتاد دستشون ريشه همه رو در ميارن… يعني دكتر از اين مسائل با خبر نيست!؟

  9. ضمن سلام به همشهریان 

    1- تا آنجا که بنده اطلاع دارم پرفسور امیدوار رضایی  قصد نامزد شدن برای انتخابات مجلس را ندارد و در حال حاضر این موضوع صرفا یک گمانه زنی ست.
    2- پرفسور رضایی نه یک شخصیت منظقه ای که یک شخصیت ملی اشت و با توجه به تجربیات ایشان نیاز به حضور وی در سطوح کلان تر کشور بیشتر احساس میشود .
    3- آنهایی که مدعی هستند ایشان در طول سالهای نمایندگی کار مهمی انجام نداد توجه داشته باشند که در عدم حضور ایشان هم در شهر هیچ کار مهمی صورت نگرفت و کارهایی نظیر پتروشیمی و کارخانه آلومنیم سازی از زمان ایشان استارت خورد .
    4 – در حالیکه ایشان معاون قوانین مجلس هستند آیا فکر میکنید نشستن بر کرسی نمایندگی چه جذابیتی برای ایشان میتواند داشته باشد ؟ و فکر میکنید نماینده بودن برای ایشان چه امتیازی میتواند بدنبال داشته باشد  جز همین تهمت ها ؟

  10. سلام با انصافا،
    اگه امیدوار نبود خیلی از رشته های ارشد و دکترا رو به ام آی اس نمی دادن!
    حالا کارشناسی خو دیگه هیچ…

  11. استاد دانشگاه بابل من کاری با انتخابات پیش رو ندارم و با دادن نظرم قست جبهه گیری علیه شخصی ندارم ولی خدا وکیلی مردم و خوانندگان محترم این سایت رو چی پیش خودت فرض کردی که اینها رو گفتی تو….. . بابا گول زدن مردم بدبخت خجالت داره.مثل روز روشنه که عنوان ساختگیه.خجالت از روی ۵بالای ۶۰۰۰ جون بیکار.راستی مواضب خودت باش تو جاده میای برا رای دادن

  12. با عرض سلام و تشکر از آقای سعید مرادی
    متاسفانه هنوز بعضیها به این مسئله پی نبردن که چه کسانی در زمان دکتر رضایی همراه ایشان بودند ، بعضي از آن ها اشخاصی بودند که دنبال منافع شخصی خود از قبیل پست ، ارتقای شغلی و …
    حال چه کسانی همراه دکتر جلیلی هستند؟ بعضي ها كه در زمان دکتر رضایی هیچ جایگاهی نتوانستند کسب کنند . حال از این طریق دنبال منافع خاص خود هستند. تا کی می خواهید نردبان ترقی دیگران باشید. مطمئن باشید هیچکدام نمی توانند کاری برای شهر بکنند. اعتبارات عمرانی هر شهر روال عادی خود را طی می کنند فقط خرمن سوخته باد می زنند. تا بیایند خواسته های اطرافیان را محقق سازند 4سال هم تمام شده و سر ما بی کلاه . تنها هنرشان عوض کردن مدیران باند قبلیست. آن هم نه از روی شایسته سالاری

  13. خداوكيلي همه اين آقايون گويل ما هستند، هم جليلي هم رضايي از افتخارات مسليمونن. خيلي دلمون مي خواست همگي دست به دست هم مي داديم و براي شهرمون تلاش مي كرديم. حالا كه رضايي تو مجلس كار به دسته و جليلي هم نماينده چقدر خوب بود با هم گووگري پيشه مي كردند براي حل مشكلات مسليمون تلاش بيشتري مي كردند. خدا وكيلي بي انصافي اگه بگيم رضايي و يا جليلي كاري برا مسليمون انجام ندادند مردم كه دارن مي بينن كه كار كرده كي نكرده. بياييم تعصبات بي جا رو كنار بزاريم و دست به دست هم بديم و اين شهر رو از هزاران مشكل نجات بدهيم. اين كه پتروشيمي و آلومينيوم رو رضايي به سرانجام رسونده يا جليلي فعلا كه اتفاقي نيفتاده اما به هر حال هر كسي هم اين كار روكرده انشالله در آخرت پاداشش رو مي گيره…

  14. قلب مني رضايي

  15. آقا ي آرش خان تو راس ميگي حتما با همكاري آقاي ………….. تو اهواز اين كارها رو انجام داده!!!

  16. انتقادي كه به آقاي رضايي وارد است اين است كه ايشون بايد بر كار كساني كه بهشون اعتماد مي كنه و اونا رو نماينده يا وكيل و مورد اعتماد خود قرار ميده نظارت بيشتري داشته باشد.

  17. خاطره یکی از دوستان دوران تحصیلی وهم محلی توی یکی از دوره های انتخابات مجلس سرکت کرده بود ایشان که از بچه های باسواد محله بود ودر دانشگاه تهران نیز کرسی دارد هرچه گفتیم آقا نه قبول نکرد آخرش ۱۵ دانه رای آورد در دور چهازم مجلسیاپنجم ۱۲ نفر به دلیل مختلفی مخالف دکتر رضایی بودند همه روی هم ۵۰ هزار رای آگردنند دکتر رضایی به تنهایی ۵۷ هزار ۵۰۰ رای آورد بابا آقایان خودشان را تا وسط کمر در مجلس می دانند
    اگراز من که از زمان مرحوم اسحاقی تا بحال دور انتخابات ها بودم دبه پرسی می گویم همش دنبال منافع هستند می گوید نه خدا وکیلی سرمایه های اونا را برطی کنید متوجه می شوی یه احمدی بود تمام زندگیش را فروخت خرج انتخابات کرد واقعا آدم صادقی هم بود دنیا گول زنیه.

  18. تا زمانی که ما بر حسب بینش سیاسی وبر مبنای اصول اصلی نیاز جامعه برای قانون گذار در چهار چوب قانون اساسی ورفاه عمومی انتخاب نکنیم همین آش وهمین کاسه است یه خاطره پیش یکی از نماینده های دوران قبل به اتفاق چند نفراز دوستان سیاسی رفتیم که از یکی از نامزدهای مطرح ۵۹ حمایت کند ایشان از مجلس اون دوران صحبت کرد فرمود من نماینده ایی بودم که به دلیل شرایط خاص قومی مهمان هم شهری زیاد داشتم یکی پرسید فلانی بابا از کجا می آورید خرج همه این مراجعه کنندها رامی دهید گفتم بابا همین حق سفره که می دهند خرج می کنم یکی از نماینده قدیمی میگفت در اون دوران سئوال حساس مجلس پول نفت بود به یکی پیشنهادداده بودن در جلس علنی مجلس از دولت سئوتل کن پول نفت چیشده شب ساواکیها رفتند سراغش تا خورد کتک کاری کردنند ومقادیر زیادی پول بهش دادن وگفتند پدر سوخت پول نفت به توچه. وطرف وضع مالیش خوب حالا تو امریکا هتل داره اعلان همینه با یه گروه از شورای شهر یکی از شهرها از مجلس خارج شدیم که یه سواری پژوه ایستاد جلویمان سوار شدیم راننده شروع کرد به صحبت کردن گفت شغل من رانندگی نیست دیدم از مجلس خارج شدید گفتم تیم خوبی نون توش گفتم هرکدام از نماینده ها اگر بخواهید ببینید در خدمتم گفتیم برای چی گفت هر گره کاری داشته باشید بریتان حل کنم گفتیم خرج چقدر است گفت بر حسب نیاز شما خندیدیم گفتیم کار ما مردمی وحل شد گفت تا وزیرش هم در خدمت هستم قصد اینه نحوه انتخاب ما باعث می شود فرد اصلح نفرستیم که ایطور بنگاهی شود طرح سئوال از کجا آوردیده اید چرا در هیچ یک از ادوار مجلس رای نیاورد چون بچه هایشان با پورش بادست حق باید محاکمه شوند بگردید دنبال آدم صالح نه دنبال کسانی دنبال منافع وقدرت وثروت وسرمایه ورانت هستند

  19. هرکی بیاد کاری نمی تونه انجام بده.رصایی که کاری نکرد  آقای جلیلی هم فقط درگیر…. و مسائل حاشيه اي بود

  20. به اعتقاد من خدمات دكتر جليلي در اين نزديك سه سال و نيم بي نظير بود.

  21. آقاي مرادي كاش يه بيوگرافي از كانديداهاي مورد اشاره هم تهيه و منتشر مي كردي خيلي از اين عزيزان را من اصلا نمي شناسم از هركسي هم سوال كردم نمي دونست مثل خانم مكوندي و آقاي مظفري

  22. درود بر عسكر خان ظاهري با تمام وجود در خدمت شما هستيم

  23. با سلام
    به همه همشهریان عزیز
    – با نگاه به لیست کاندیدای ( خوشنام )احتمالی شهرمان خیلی خوشحال شدم وقوت قلب گرفتم که هنوز با توجه به اینکه 10ماهی تا انتخابات مانده گروهی از فرزندان این شهر خود را در معرض انتخاب مهمی قرار دادند که بایستی این مردم عزیز انتخاب کنند . خوشبختانه با شناختی که از کاندیداهای معرفی شده دارم همه موجه و توانمند هستند ولی از یاد نبریم که مردم شهرمان بسیار فهیم و باهوش و زیرک هستند و همیشه انتخاب خوب را انجام خواهند داد البته ممکن است در این لیست جای خیلی ها خالی باشد . به هر حال یکی از این افراد انشالله نماینده خواهد شد و بقیه هم استعداد دارند که فرماندار و یا شهردار و مسئول بعضی از ادارت شوند . پس بهتر است فرزندانمان را تخریب نکنیم تا با همدلی و همفکری شهری زیبا و اباد داشته باشیم درود برتمامی همشهریان مسجدسلیمانی – به امید انتخاباتی پرشور

  24. تعجب شما از چه چیری است نمیدانم. وبا این حرکات و رفتارها نمیتوانید شخصیت دکتر رضایی را تخریب کنید. قطعا خدمت اون عزیزی که گفته آقای رضایی در مسجدسلیمان رای نمیاره.بگم سخت در اشتباهی…. ایندفعه بیشتر از ادوار قبل رای میاره

  25. آقاي ظاهري از نيروهاي خوب و زحمتكشي بود كه متاسفانه آقايان وي را به خاطر مسائل سياسي و اين كه ايشون وارد بازي هاي آنان نمي شد از مدير كلي بركنار كردند كه جاي تاسف دارد…

  26. آقاي استاد دانشگاه بابل چندماه ديگه صبر كن مشخص ميشه

  27. همه کاندیدا خوب ند
    ما … که هنوز از روی تعصب و قوم گرایی رای میدیم
    دوستان فلان کشور اکثر مردمش نژادپرستند ولی میبینند یه سیاهپوست میتونه براشون کار کنه میذارنش ریس جمهور
    درود به شرف همه همشهریان عزیز

  28. خاهشن طایفه گرای رو کناربذارید وبه اصلح رای بدیم.هرچه میکشیم ازهمون طایفه گریست

  29. آقاي دكتر رضايي نماينده محترم وزير علوم در دانشگاههاي خوزستان و چهارمحال بختياري لطفا بر عملكرد آقايون اهواز نشين دقت بيشتري داشته باش اونايي كه ريشه بچه هاي شهرت رو از هر طريق دارن ميزنن…

  30. واقعا بعضي ها به نام دكتر رضايي تش نهادن به بچه هاي شهر… اما خدا جاي حق نشسته

  31. به نظر من براي انتخاب كانديد مورد نظر بايد به سوابق افراد در مسجدسليمان نگاه كرد… مقايسه عملكرد دكتر رضايي و دكتر جليلي در طول دوران نمايندگي مي تواند ملاك خوبي براي راي دهندگاهن باشد.

  32. واقعا دمت گرم آقاي مرادي، كارت بيسته خدا وكيلي

  33. متاسفانه تسويه هاي سياسي باعث شده خيلي ها تصميمات اشتباه و كوركورانه بگيرند. اين عملكرد در پرونده و تاريخ ثبت خواهد شد

  34. من خدا رو شاهد ميگيرم در چند دوره اخير هميشه به دكتر رضايي راي داده ام. اما به هيچ و جه از عملكرد ايشان بعد از انتصابشان به عنوان نماينده تام الاختيار رييس دانشگاه آزاد راضي نيستم. چرا به بعض افرادي كه ظرفيت نداشند اختيارات داد و به اعتقاد من نتونست نظارتي بر عملكرد آن ها داشته باشد. اين مشخص است اگر باز هم آقاي رضايي نماينده بشه همين آقايون قدرت بيشتري كسب مي كنند و آنوقت …..

  35. با سلام به دوستان….بیاییم تفکرهایمان را فراتر از این بحث ها قرار دهیم  واز تعصبات وموضع گیریها پرهیز کنیم…..چون هر سرزمینی بر روی کره خاکی که به پیشرفت وبزرگی رسیده نتیجه ان به تفکر مردمانش بر میگردد که به چه می اندیشند وچقدر بزرگ فکر میکنند وایده هایشان را عملی میکنند

  36. سلام بر ایل غیور و بصیر به معنای واقعی کلمه بختیاری
    بی صبرانه منتظر ظهور و ورود دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان جناب آقای دکتر بهنام بهزادی در انتخابات هستیم فردی از دل مردم از دل جوانان برومند و الهی کشور درود بر دانشمند هسته ای دکتر بهزادی

  37. با سلام.حاج عسگر ظاهری در صورت قبول کردن ورود به انتخابات بهترین گزینه هستند.هم نیروی کشوری و استانی بودن و هم سیاسی نیستن.دیگه مسجد سلیمان شهر اولین ها نباید از سیاسی گری های قبل ضربه بخوره.فقط کارای فرهنگی و اجتماعی.با امید به آینده ای روشن.فارغ از گذشته ضعیف

  38. ای کاش میشد مناظزه بین همه ی نامزدها برگزار میشد.که کار سختی هم نیست..مثلا طی دو سه نوبت میتونن در یک محل مشخص مناظره کنند یا فیلم ان را تهیه کرده تا در اختیار عموم قرار دهند اونوقته که بهترین نتیجه حاصل میشه وکسی که برنامه های بهتری و بیان بهتری و توانایی بهتری داره به حق انتخاب میشه..اونوقت اصلح ترین مشخص میشه؟؟

  39. چرا بچه های این شهر را در اهواز دارن قلع وقمع میکنن جناب آقای رضایی واقعا چه پاسخی دارند .این که دیگه طایفه گرایی وسیاسی نیست چرا نخبه های فرهنگی وعلمی را نابود میکنن؟جناب دکتر رضایی واقعا اینهمه اجحاف را نمیبینید؟

  40. با سلام بنظرم هر کسی از بختیاری ها وارد مجلس بشه نمیتونه از حق شایسته شهر مسجدسلیمان عزیزمان دفاع کند یا بدرد شهر و شهوند بخورد لطفا خودتونو خسته نکنید با این حرفا

  41. درود بر مهندس عسگر ظاهری.

  42. بله من هم از نزدیک با  مدیریت مهندس   عسگر ظاهری   آشنا هستم.ایشان فردی دلسوز و مدیر هستند.امیدوارم ایشان وارد  انتخابات شوند.

  43. به نظر بنده با احترام زیادی که برای آقایون دارم ولی باید گفت مسجدسلیمان به یک مدیر دارد که در سطح استان و کشور سابقه داشته باشه و دور از هرگونه مسائل سیاسی باشه باید به سوابق افراد دقت کرد نه به قومیت و طایفه.امیدوارم مدیرانی دلسوز همچون مهندس ظاهری که از مدیران استانی و کشوری هستند شرکت کنند و باعث پیشرفت شوند.باتشکر

  44. هر کسی بباد به جز رضایی و  جلیلی.شهر یه آسفالت درست نداره.شهر نفتی هست ولی یک دهم ماهشهر و امیدیه و آغاجاری و…صنعت نداره.

  45. حاج آقای عسگر ظاهری  بی صبرانه منتظر حضورتان هستیم.

  46. مهندس عسگر ظاهری گزینه خوب و مثبتی هستن.ولی متاسفانه  در مسجد سلیمان روابط حرف اول رو میزنه.مفید بودن و مدیر بودن برای مردن اهمیتی نداره.فقط اینکه نفع شخصی توی چی باشه..اصلا با این شرایط فکر نمیکنم مهندس ظاهری وارد انتخابات بشن.

  47. دکتر جلیلی نماینده محبوب این شهر که با تمام قدرت به وظیفه نمایندگیش عمل کرد سزاوار تقدیر است.
    او یک جانباز است و خدایی در دوران مسولیتش که مصادف با تحریمات اقتصادی بود بیش از 25 سال گذشتگان تلاش کرد.
    دلایلش هم روشنه همه طرح های نیمه کاره ویا طرح های تبلیغاتی واقعا شروع به کار کردند مردم امیدوار شدن بیش از 80درصد جاده های روستایی در حال آسفالت وزیر سازی هستند و مسجدسلیمان دوباره در یک جهش بسیار خوب قرار گرفته
    درود به شرف این مرد خستگی ناپذیر
    شایعه سازی ها از شایستگی های او نمیکاهد

  48. من در دوره گذشته به جلیلی رای ندادم اما حضرتعباسی بدون اینکه وابستگی طایفه ای بش داشته باشم خیلی تلاش های زیادی داشته
    مگه یه نماینده چقدر توان داره والا خوبه

  49. دستاوردهارو نگاه کنید.دستاورد مهندس عسگر ظاهری از جمله ساخت سینما.گردشگری  تاراز و…بیش از دستاوردهای نماینده مجلس کار کرده

  50. درود بر جوان هسته ای بختیاری
    دکتر بهزادی…سخنانش را بشنوید حتما رای نمیخوادبدید اگر نظرتون جلب نشد..فقط گوش بدید به حرفاش..به برنامه هاش…تشکر از همه تون…

  51. فقط دکتر بهزادی

  52. بقیه بزنن کنار بازم خوسه پرفسور رضایی100%

  53. سلام دوستان
    بنده به عنوان کسی که در مسجدسلیمان به دنیا آمده ام و ازین بابت همیشه به خود بالیده ام اما هر از چند سالی که به زادگاهم قدم میگذارم و به تصاویر منقلب کننده ی محله و منزلی که در آن به دنیا آمده ام نظاره میگنم ناخودآگاه اشک میریزم. بنده به عنوان یک فرد کوچک به هم کیشانم می گویم ما بختیاری ها انسان های بسیار ساده دلی هستیم و این را باید بپذیریم. این خصوصیت به همان اندازه که دوست داشتنی است مخرب نیز میباشد……
    قرن قرن ۲۱ است دیگر ما مهلتی نداریم آیا دوستانی که میگویند آقای پروفسور در دانشگاه فلان رشته را آورده و فلان کرده آیا زیر ساخت ماندن آن پزشک را در ماندن در شهر فراهم کرده یا بعد از فارق التحصیلی به شهر های دیگر مهاجرت میکنند.
    پرسشی مطرح میکنم آیا کسی در مسجد سلیمان هست که توانایی خروج از شهر را داشته باشد و در این شهر بماند؟
    آیا تا به حال به خود گفته اید چرا؟

    متاسفانه ما اسیر قوم و قومیت بازی و غرور و خودبینی کاذب و اسیر جیکاک هاییم.
    البته بنده این حرفها را نمی گویم که در کسی تغییری ایجاد کنم یا پیامی به کسی بدهم چون خیلی کوچک تر از این ابعاد میباشم. اینان حرف دل و گوگریو های من است.
    از همگی معذرت میخواهم.

  54. سلام به همشهریان خوب مسجد سلیمانی
    بنده مطمئنم با توجه به دید باز وروشنفکرانه مردم وخارج از واکنش های قومی به نماینده اصلح خود که توانائی مدیریتی قوی وبا تجربه مثل اقای مهندس عسگر ظاهری عبده وند که الحق شایسته وبرازنده است

  55. دنیاوجوان هسته ای دکتربهنام بهزادی مردعمل افتخاربختیاری

  56. به امیدموفقیت دکتربهنام بهزادی درعرصه انتخابات باشناختی که من ازدکتر هسته ای کشورمان دارم صددرصدانتخاب میشود به امیدپیروزی 

  57. درود بر شیر مرد بختیاری دکتر مالک خدادادی

  58. فقط,سردار سازندگی سردارورناصری

  59. بی,شک سردار حاج علی رضا ورناصری پیروز میدان هستن انشالله

  60. باافتخاربگویم رای مادکتربهنام بهزادی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.