• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

برگزاري همایش وحدت در تحقق شعار سال به میزبانی دانشکده سما واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14030
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) و در تحقق شعار سال همدلی و همزبانی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری همایش وحدت با حضور اساتید، دانشجویان و مسئولان استان و شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا در سالن اجتماعات دانشکده سما برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) و در تحقق شعار سال همدلی و همزبانی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری همایش وحدت با حضور اساتید، دانشجویان و مسئولان استان و شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا در سالن اجتماعات دانشکده سما برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين همايش آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در سخنانی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و مناسبت های پیش رو، با اشاره به اوضاع منطقه و تجاوزگری های برخی کشورها که مدعی مرکزیت اسلام هستند به یمن و کشتار و جنایات در این کشور خواستار رسیدگی مجامع بین المللی شدند، امام جمعه موقت اهواز بیان داشتند امروز ایران اسلامی مرکز وحدت و قدرت جهان اسلام در برابر استکبار شده است، ایشان وجود رهبر انقلاب اسلامی را مایه خیرات و برکات برای امت پیغمبر دانستند که هدایت ها و روشنگری های ایشان باعث آرامش در کشور و پیروزی های سربازان اسلام در منطقه و جهان شده است.

آیت الله حسن زاده در بخش ديگري از سخنان شان به همدلی و همزبانی اشاره و از بانیان این برنامه تشکر کردند و افزودند: امروز بیش از پیش ایران اسلامی، خوزستان و مسجدسلیمان به وحدت نیاز دارند، و امسال سال مهمی خواهد بود دو انتخابات برگزار خواهد شد که ملت در لبیک به ندای رهبری حماسه خواهند آفرید. وي افزود: در استان خوزستان یک صدا به مرکز برسد، و آن صدا همدلی باشد، استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد حالا عده ای نگویند چون سال همدلی است پس نباید انتقاد کرد، مثلا اگر ریاست جمهور به استانی سفر کند و امام جمعه آن دیار فقط تعریف و تمجید کند و نقد نداشته باشد خوب نیست. امام جمعه موقت اهواز به مذاکرات هسته ای اشاره کردند و بیان داشتند: دولت فعلی آنچه را که پیش بینی کرده بود محقق نشد، و گرچه می دانند اما باز می گوییم دولت آمریکا قابل اعتماد نیست، برای سربلندی در مذاکرات منویات رهبری را سرلوحه کارشان قرار دهند. لازم به ذكر است در پايان اين همايش کتاب شهیدنامه مسجدسلیمان و لوح یادبودی از طرف مسولان دانشکده سما با حضور مدعوین به ایشان اهدا شد. در حاشیه این برنامه نشست بسجیان دانشکده سما مسجدسلیمان با امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

IMG_2347(1)IMG_2415unnamed

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا همایش خوبی بود از سخنران که از شخصیت های برجسته استان است و برنامه های متنوع دیگر در این برنامه. انصافا امور فرهنگی دانشکده در طول سالیان گذشته تا الان بسیار برنامه های خوبی برگزار کرده هم ملی و هم مذهبی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.