• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه دانشگاه آزاد مسجدسليمان با رييس بنياد ملي نخبگان خوزستان + تصاوير

  • کد خبر : 13999
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

حجت الاسلام اميني: با فرهنگ سازي به ايجاد فضاي نشاط در شهرستان كمك كنيم/ اين پول هايي كه در مراسمات بختياري ها هزينه مي شود اگر صرف نخپه پروري و يا ورزش مي شد امروز جايگاهي بلند در همه رشته ها داشتيم. دكتر عليرضا زراسوندي: حضور فرهيختگان و نخبگان در مسجدسليمان غيرقابل انكار است و […]

حجت الاسلام اميني: با فرهنگ سازي به ايجاد فضاي نشاط در شهرستان كمك كنيم/ اين پول هايي كه در مراسمات بختياري ها هزينه مي شود اگر صرف نخپه پروري و يا ورزش مي شد امروز جايگاهي بلند در همه رشته ها داشتيم.

دكتر عليرضا زراسوندي: حضور فرهيختگان و نخبگان در مسجدسليمان غيرقابل انكار است و تاريخ اين شهر به لحاظ توسعه علم و فناوري بر كسي پوشيده نيست/ همين افتخار برايم كافي ست كه يك مسجدسليماني هستم.

فرماندار مسجدسليمان: با افتخار اعلام مي كنم هيچ نخبه اي در مسجدسليمان توسط دولت تدبير و اميد مورد كم لطفي و بي مهري قرار نگرفته است.

دكتر مسعود شهبازي: دكتر زراسوندي جز يازده بختياري ست كه به مقام استاد تمامي يا پروفسوري رسيده،  ايشان پژوهشگر نمونه ي ملي و بين المللي، مدير و معاون پژوهشي دانشگاه شهيد چمران و… است كه باعث افتخار جامعه دانشگاهي و قوم بزرگ بختياري مي باشد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان در جلسه اي كه با حضور دكتر عليرضا زراسوندي رييس بنياد ملي نخبگان خوزستان، حجت الاسلام اميني امام جمعه، مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان و جمعي از اساتيد اين واحد دانشگاهي برگزار شده بود ضمن خير مقدم به حضار گفت: خوشحاليم از اين كه ميزبان حجت الاسلام اميني، دكتر زراسوندي و فرماندار زحمت كش مسجدسليمان هستيم. وي گفت: دكتر زراسوندي جز يازده بختياري ست كه به مقام استاد تمامي يا پروفسوري رسيده اند و ادامه داد: ايشان پژوهشگر نمونه ي ملي و بين المللي، مدير و معاون پژوهشي دانشگاه شهيد چمران و… است كه باعث افتخار جامعه دانشگاهي و قوم بزرگ بختياري مي باشد. دكتر شهبازي حضور دكتر زراسوندي را در دانشگاه يك غنيمت شمرد و گفت: دكتر زراسوندي عليرغم تمامي مشغله هايي كه داشت ترجيح داد دعوت ما را اجابت كند و به همين دليل از ايشان سپاسگزاريم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از آن رييس بنياد بنياد ملي نخبگان خوزستان در سخناني اظهار داشت: همين افتخار برايم كافي ست كه يك مسجدسليماني هستم. وي ادامه داد: بنياد نخبگان يك نهاد ملي و زير مجموعه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ست، يكي از فعاليت هاي ما ترويج فرهنگ نخبگاني ست. ايشان ادامه داد: حضور فرهيختگان و نخبگان در مسجدسليمان غيرقابل انكار است و تاريخ و گذشته اين شهر به لحاظ توسعه علم و فناوري بر كسي پوشيده نيست. دكتر زراسوندي علت شكل گيري بنياد نخبگان را پيروي از سخنان مقام معظم رهبري دانست كه فرمود: مديريت تحولات كشور بايد در دست نخبگان دانشگاهي و حوزوي باشد.

رييس بنياد ملي نخبگان خوزستان هدف از تأسيس بنياد نخبگان را برنامه ريزي و سياست گذاري براي شناسايي، هدايت و حمايت، جذب، حفظ و پشتيباني از نخبگان در راستاي ارتقاء و توليد علم، فناوري و توسعه علمي و متوازن كشور اعلام كرد و اظهار داشت: حفظ جايگاه علمي، فناوري بر اساس سند چشم انداز 1404 ايران است و خوشحالم اعلام كنم با نگاه ويژه اي كه مجموعه بنياد به استان خوزستان داشته اند جشنواره معتبر نوع آوري و شكوفايي( جشنواره رويش) در دي ماه 94 در خوزستان برگزار خواهد شد. وي ادامه داد: افرادي كه در اين جشنواره برگزيده شوند به عضويت بناد علمي نخبگان در خواهند آمد.

ايشان ادامه دادند: نخبه به كسي گفته مي شود كه يك تخصص خاص، خلاقيت و در جامعه اثر گذار باشد و كساني كه به عنوان نخبه معرفي شوند در صورتي كه دو سال از فارغ تحصيلي آنان نگذشته باشد توسط بنياد ملي نخبگان به ستاد مشترك معرفي تا دوران سربازي خود را در قالب طرح هاي تحقيقاتي بگذرانند كه اين مي تواند به ماندگاري نخبگان در كشور كمك كند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان نيز در سخناني اظهار داشت:

خوشحالم از اين كه يكي از فرزندان مسجدسليمان به چنين درجه اي رسيده است. وي ادامه داد: اين پول هايي كه هزينه مي شود در مراسمات بختياري ها اگر صرف نخپه پروري و يا ورزش مي شد امروز جايگاهي بلند در همه رشته ها داشتيم. امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود از دكتر زراسوندي خواست با تشكيل و ادامه چنين جلسات در شهرستان و چاپ بروشور و روشنگري در ارتباط با شرح وظايف بنياد ملي نخبگان، جوانان شهرستان را با اين بنياد آشنا سازد. نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان گفت:

متاسفانه نصب بنرها و حجله هاي عزاداري در شهرستان باعث افسردگي جوانان و مردم مسجدسليمان شده است به همين دليل طي چند جلسه اي كه با مسئولين شهرداري و اجراييات شهرداري داشته ام به آنان تآكيد كردم با مسئوليت بنده تمامي بنرها و حجله هاي مراسمات عزاداري را از فلكه دانشگاه تا دو راهي بي بي يان جمع آوري كنند. وي ضمن تشكر از مسئولين دانشگاه از آنان خواست با فرهنگ سازي و همكاري با ساير نهادها به ايجاد فضاي نشاط در شهرستان كمك كنند.

مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان سخنران بعدي اين جلسه بود. وي اظهار داشت: بايد از نخبگان جهت مشاوره در امور مختلف استفاده كرد و ادامه داد: ما اين آمادگي را داريم دفتر نخبگان در مسجدسليمان را راه اندازي و همه نوع همكاري داشته باشيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: با افتخار اعلام مي كنم هيچ نخبه اي در مسجدسليمان توسط دولت تدبير و اميد مورد كم لطفي و بي مهري قرار نگرفته است حتي اگر اختلاف سليقه و ديدگاه و جود داشته باشد. وي در پايان سخنان خود گفت: من دست ياري به سوي همه دانشگاهيان و نخبگان دراز مي كنم و از آن ها مي خواهم به ما مشاوره بدهند تا بتوانيم گام هاي محكم و استواري براي حل مشكلات شهرستان برداريم.

در پايان اين جلسه از سرهنگ جواني فرمانده سابق سپاه پاسداران مسجدسليمان با لوح سپاس تقدير به عمل آمد و تفاهم نامه همكاري بين بنياد ملي نخبگان و دانشگاه آزاد مسجدسليمان امضاء گرديد.

2 copy4 copyIMG_3930 copy1 copy5 copy8 copy6 copy7 copy12 copy13 copy

عكس ها و گزارش: سعيد مرادي – سحر طاهري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. از زحمات مدیران دلسوز مسجد سلیمان آقایان حاج آقا امینی ،مهندس گروئی ، دکتر زراسوندی افتخار بختیاری و دکتر شهبازی رئیس و مرد خستگی ناپذیر دانشگاه آزاد مسجد سلیمان تشکر و قدردانی می نمائیم امیدواریم چنین جلساتی که هدف آن خدمت به مردم وپیشرفت دانشگاه و کمک به نخبگان است ادامه و مثمر ثمر باشد .

  2. خسته نباشيد خدمت تلاشگران عرصه علم و فرهنگ دست مريزاد، خدا قوت. پيشنهاد مي دهم در ارتباط با صحبت هاي حاج آقا اميني در ارتباط با فرهنگ سازي و جلوگيري از نصب بنرها و حجله هاي عزاداري در سطح شهر يك همايش به ميزباني دانشگاه آزاد برگزار شود. ممنون

  3. درود بر دكتر زراسوند. هم محله اي قديمي و عزيزم.

  4. درود بر دكتر شهبازي عزيز، دكتر زراسوندي، حاج آقا اميني، مهندس گوروئي و… به خاطر اهميت دادن به فرزندان شريف مسجدسليمان و لعنت بر آناني كه تا به جايي رسيدند خودشان را برتر از ديگران ديدند و براي زدن بچه هاي اين شهر از هيچ چيز دريغ نكردند. مسجدسليماني هايي كه هر انچه به دست آوردند از بالايي اين شهر بود اما تا به جايي رسيدند زدند براي ريشه ي بچه هاي اين شهر اما ماه پشت ابر نمي ماند و روسياه خواهند شد.

  5. آقاي دانشجو اوني كه مد نظر شماست آقاي ……… خودش هم كله پا شده …. اهواز نشيني كه از وقتي رفته فقط برا نابودي بچه هاي مسجدسليمان قدم برداشته…

  6. ضمن تشکر از پرفسور زارسوندی که همیشه و همه جا غیرت و تعصب خود را به شهر و زادگاه خود داشته و از سرمایه شهرمان بوده لیاقت ارتقاء و مدارج علمی رادارد

  7. تورو خدا کاری کنید تا بساط عزاداری جمع اآوری بشه .بخدا زشته برای شهر که اینطوری کارنیوال عزاداری باصداهای عجیب وغریب نظم شهرو بهم بریزند.من ساکن خیابان انصارم نزدیک  قبرستوناهستیم که متاسفانهذلیل شدیم ازسروصدای مراسمات وقصدداریم به اهوازمهاجرت کنیم اآخه شهرو تبدیل کردن به عزاخآنه

  8. خوشحالم از اين كه مي بينم دكتر زراسوندي به شهرش تعصب دارد

  9. متاسفانه آقاي دكتر رضايي بايد حواسش رو بيشتر جمع كند و به هر كسي اعتماد نكند. بعضي ها در مركز استان دارند سياسي برخورد مي كنند و به اسم رضايي بچه هاي مسجدسليمان را قلع و قمع مي كنند.

  10. من با نظر شما موافق هستم اما مطمئنم آقاي رضايي بدون اطلاع از اين مسائل هستند و بعضي از آقايان كه خودشان ادعاي مسجدسليماني بودن را دارند از هيچ راهي براي ضربه زدن به فرزندان اين شهر دريغ نمي كنند… نمونه اش آقاي……. كه با اعمال نفوذ آقاي……… را تحريك كرده كه اساتيدي را كه با ايشان موافق نيستند و خواسته هاي وي را اجرا نمي كنند را قلع و قمع كند…اما اين آخر كار نيست به زودي خودش هم بايد پاسخ بدهد…

  11. آقاي مرادي ببخشيد خواهشا كامنت ها را كامل بگذاريد مگه واهمه اي از ………… داريد كه اسمش رو نقطه چين ميزاريد همه شهر ميدونن كه ايشون براي منافع خودش را به دكتر نزديك كرده و زده براي ريشه بچه هاي مسجدسليمان شما ميتوانيد با آقايان …….. و ……….. و يا ………….مصاحبه اي داشته باشيد تا به شما بگويند اين آقا نشسته اونجا و دارد فرزندان مسجدسليمان را نابود مي كند. بخدا همه ما وظيفه روشنگري داريم و بايد چهره واقعي افرادي مثل ……. را به همه نشان بدهيم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.