• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مسعود رضاييان: من به عنوان ناخدا متهم شماره یک هستم و خودم را اخراج می​کنم

  • کد خبر : 13974
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کشتی ما به گل نشست و به ساحل نرسید و من به عنوان ناخدا متهم شماره یک هستم و خودم را اخراج می​کنم.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان اظهار کرد: آنچه مسلم است تیم نفت مسجدسلیمان با یک برنامه​ریزی بلندمدت وارد لیگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کشتی ما به گل نشست و به ساحل نرسید و من به عنوان ناخدا متهم شماره یک هستم و خودم را اخراج می​کنم.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان اظهار کرد: آنچه مسلم است تیم نفت مسجدسلیمان با یک برنامه​ریزی بلندمدت وارد لیگ برتر نشد و به این موضوع شک نداشته باشید. آمادگی مقابله در لیگ برتر برای تیمی که از لیگ یک بالا آمده است، یک توان مضاعف می​خواهد. یک تیم لیگ یکی نمی تواند مستقیما، با همان ساختار، شکل و با پول گذشته​اش وارد لیگ برتر شود.

وی افزود: وقتی تیمی به لیگ برتر می​آید باید به داشته​های خودش در زمانی که در لیگ یک بوده است به مراتب بیفزاید تا بتواند در سال اول حضورش در لیگ برتر بماند. به عنوان نمونه می​توان به پدیده اشاره کرد. این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده و بودجه​ای که برای آن در نظر گرفتند، مطمئنا دوT سه برابر بودجه سال گذشته‌اش بود و توانست خودش را نگه دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: اما متاسفانه نه تنها مبلغی به بودجه ما افزوده نشد، حتی مبالغی را که می​توانستند به عنوان پول به صورت مرتب به بازیکنان بدهند، پرداختی نکردند و این در واقع سرآغاز سرنوشت تاریک ما بود.

وی درباره عدم حمایت‌ها از نفت مسجدسلیمان گفت: نمی​دانم نگاه مسوولان بالادست به تیم ما چه بود ولی آنچه من می​بینم این است که ما، ماه​ها و هفته​های بسیار سختی را گذراندیم و به اینجا رسیدیم که می​بینید. ما در واقع با چنگ و دندان، غیرت و تعصب کارمان را جلو بردیم که این در لیگ حرفه​ای جواب نمی​دهد و اینطور مسایل برای لیگ​های دسته دو و سه است. سال گذشته گهر دورود را هم دیدید که چنین وضعیتی داشت. البته ممکن است تیم​هایی هم به همین صورت به لیگ برتر بیایند و بمانند که به این موضوع هم شک نکنید.

رضاییان در ادامه درباره اتفاقات و حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته در ورزشگاه مسجدسلیمان، عنوان کرد: ۱۰ هزار جمیعت را نمی​توان با تعهد نگه داشت و این کار نه تنها از وظیفه من بلکه از وظیفه همه خارج است. اشتباهی هم که هواداران ما مرتکب می​شوند این است که از مسوولان شهری انتظار کمک مالی دارند، در حالی که نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، شورای شهر و رییس شرکت نفتی که در این جا هست اجازه ندارند که به ما پول بدهند، بلکه آن‌ها می‌توانند به ما امکانات، اتوبوس، غذا و مکان بدهند. به هر حال هیچ کدام از این مسوولان اجازه پرداخت پولی به ما نداشتند و اگر این کار را انجام می​دادند، غیرقانونی بود و فردای آن روز باید جواب می​دادند.

وی ادامه داد: نگاه و تصور هواداران این است که یک نفر در شهر نمی​خواست تیم بماند، در حالی که مسوولان شهری حال یکی بیشتر، یکی کمتر در حد توان کمک کردند و به این صورت نبود که فلان شخص نمی​خواسته که تیم در لیگ بماند. بحث​های مالی به صورتی است که تیمی قبل از این‌که بخواهد به لیگ برتر بیاید باید از قبل برای آینده​اش برنامه​ریزی و بودجه​اش را تامین کرده باشد و مشخص کند که می​خواهد قهرمان لیگ برتر شود، ​سهمیه کسب کند یا در لیگ بماند که هر کدام از این​ها یک بودجه​ای را می​طلبد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره امکان خرید امتیاز و تیم​داری در لیگ برتر، گفت: من قبلا هم گفتم اگر کسی می‌خواست پولی را برای خرید کنار بگذارد با یک دهم آن می​توانستیم همین تیم را نگه داریم. در نظر بگیریم که قیمت خرید یک تیم لیگ برتری ۳۰ میلیارد تومان است که اگر سه میلیارد تومان به ما می​دادند، تیم سقوط نمی​کرد.

وی افزود: ما سال آینده باید در لیگ یک کار کنیم و قاعدتا در آن جا مشکل مالی نخواهیم داشت. ما امسال سه و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم و این در حالی است که می​توان در لیگ یک ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرد و این تناقضات وجود دارد. پس نگاه ما چیست و می​خواهیم چه کار کنیم؟ ظاهرا از نظر قانون هرچه در لیگ یک هزینه کنیم، اشکالی ندارد! این قانون پاسخگو نیست و تیمی که مردم این همه آن را دوست داشتند، دیگر نباید در لیگ برتر باشد. چرا که نمی​توانند برای آن هزینه کنند و این موضوع برای نفت مسجدسلیمان صدق می​کند و اکنون قانون‌گذاران باید این موضوع را بررسی کنند.

رضاییان درباره ۲۰ تیمی شدن لیگ یک و سخت​تر شدن شرایط برای صعود به لیگ برتر، گفت: هزینه​های رفت و برگشت ما و خستگی​ها زیاد می​شود و هر کسی می​خواهد در این لیگ قهرمان شود، باید کفش آهنی بپوشد.

وی در پایان عنوان کرد: من تا ۱۵ خرداد که قرارداد دارم در خدمت باشگاه هستم و پس از آن درباره ادامه همکاری تصمیم​ می‌گیرم. کشتی ما به گل نشست و به ساحل نرسید و من هم به عنوان ناخدای آن متهم شماره یک هستم و برای تنبیه خودم هم که شده، خودم را اخراج می​کنم. به هر حال شاید مقصر خود من بودم و اگر فرد دیگری بود شاید به آن پول می‌دادند و شاید قانون درباره آدم​ها فرق می​کند!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با عرض سلام  آقای رضاییان  عزیز ما به کاردانی و لیاقت شما جهت تیم داری واقفیم و می دانیم که تیم داری در لیگ برتر سخت است ونیاز بهبرنامه ریزی  تدارکات مخصوص لیگ برتر ا دارد که برای نفت مسجدسلیمان اینگونه نبوده است  و مطمینا هیچکس از شما که مدیر عامل تیم  بوده اید و دست اندرکاران و همه مردم و هواداران دوست نداشت که این گونه شود ولی در هر صورت شد. ضمن آرزوی موفقیت برای شما و سرمربی محبوب تیم و بازیکنان. انشااا این مورد سکوی پرتابی باشد برای یشرفت ورزش بخصوص فوتبال در مسجدسلیمان انشااا

  2. با سلام – ضمن تاسف از سقوط تیم محبوب نفت – بعنوان یک شهروند حیفم آمد حرفهایی که در دلم بود را به همشهریانم نگم . اولا در یک حالت خوشبینانه ما می دانستیم که نفت را برای سقوط بستند . یارگیری ها در موعد مقرر گویای این نکته بود . وقتی نفت به لیگ برتر اضافه شد شهر در شور و شعف بود و چیزی که خیلی به چشم می خورد بیلبوردهای عکس بعضی از دوستان مسئول بود که از خودشان تشکر کرده بودند حال پیشنهاد می شود به آقا سعید خان مرادی روزنامه نگار معروف مسجدسلیمانی که عکسهای ارشیو را یکبار دیگر چاپ کند که لا اقل اینبار مردم عزیز به آنها تسلیت بگویند .
    سئوالی از مسئولان تیم دارم آیا اگر به جای این تیم تیم نفتون و یا پرسپولیس یا تیم های محلی مانند باغ چشمه علی – چهاربیشه – حسین قصاب – بی بیان – کلگه و محلات دیگر شهرمان در لیگ بود اینگونه نتیجه می گرفت . باور کنید بدون هیچ گونه تعصبی باید بگویم شاید به اندازه 2 تیم بازیکن در جه یک از شهرمان و جود دارد که متاسفانه از آنها هیچ استفاد ه ای نشد ای کاش این تیم را بچه های مسجدسلیمانی اداره و همراهی می کردند انوقت نتیجه چیز دیگری می شد . در بحث نداشتن بودجه دوستانی که وارد هستند می دانند که در کشور و حتی شهر ما به راحتی اب خوردن پروژه تعریف می شود و در جای دیگری هزینه می گردد پس این ایراد به مسئولین محترم شهرمان وارد است که چرا در مورد هزینه از تیم دفاع نکردند البته از پی گیری های امام جمعه محترم و نماینده محترم شهر نبایستی غافل بود ولی همین عزیزان بایستی بیشتر پی گیر می شدند آخه دوران سخن رانی دیگه گذشته و بایستی عملی وارد قضایا شد . به امید حمایت از تیم های پایه و محلات شهرمان و به امید واگذاری تیم ها به اهل اینکار و پرهیز از خودنمایی بایست بدانیم که این مردم بیشتر از ما می فهمند . واسلام

  3. از اینکه تیم مسجد سلیمان سقوط کرد منم ناراحتم . اما هوادارن نفت مسجدسلیمان بدانند .رفتار انها باعث شد تا همه دست بدست بدهند تا نفت مسجد سلیمان سقوط کند از داوری گرفته تا فدراسیون .این حرفها رو رضاییان و مکوندی نمیتونند بگویند اما منی که در زنجان هستم حس کردم با رفتار ناشایشتی که عده ای هوادار نما انجام دادند علنا دست مربی و مدیر عامل را در دفاع از این تیم در برابر اشتباهات داوری وغیر ه کوتاه کردن . باید هواداران هم رفتار حرفه ای داشته باشند .فوتبال حرفه ای .بازیکن حرفه ای برای هواداران حرفه ای .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.