• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

حجت الاسلام اميني: اگر پول دارید وام بدهید برای تولید، ازدواج، مسکن، اگر ندارید این ساخت و سازها از کجا می آید؟!

  • کد خبر : 13937
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

نظام بانکی که به سختی وام می دهد به زوج های جوان و نیازمندان مرتب دکوراسیونش را عوض می کند. نمونه اش در شهر محروم ما. فلان بانک چند سالی نیست که از ساختنش گذشته اما دوباره تخریبش می کنند و چند ده میلیون تومان هزینه اش می کنند/ اگر پول دارید وام بدهید برای […]

نظام بانکی که به سختی وام می دهد به زوج های جوان و نیازمندان مرتب دکوراسیونش را عوض می کند. نمونه اش در شهر محروم ما. فلان بانک چند سالی نیست که از ساختنش گذشته اما دوباره تخریبش می کنند و چند ده میلیون تومان هزینه اش می کنند/ اگر پول دارید وام بدهید برای تولید، ازدواج، مسکن. اگر هم ندارید این ساخت و سازها از کجا می آید؟!

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:۱۸/ 2/ 94 با اشاره به حملات ناجوانمردانه آل سعود به کشور یمن و سکوت مجامع جهانی گفت: در فضائی که همه سکوت کرده اند رهبری و مردم کشور ما هستند که از مظلوم دفاع می کنند از یمن مظلوم بی دفاع و به خاک و خون کشیده شده. مردم ما نگران مظلومانی هستند که هزاران کیلومتر با ما فاصله دارند ولی به فرمان خدا و پیامبرمان از مظلوم دفاع می کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی ادامه دادند: دشمنان ما بدانند که هر کاری کنند آخر به نفع ملت ما ایران، اسلام و تشیع خواهد شد. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگري از خطبه ها با اشاره به مشکلات نظام بانکی کشورمان که باعث نارضایتی مردم شده است عنوان داشتند: دولت باید نظام بانکی را اصلاح کند. نظام بانکی که به سختی وام می دهند به زوج های جوان و نیازمندان اما مرتب دکوراسیون هایشان را عوض می کنند. نمونه اش در شهرمحروم ما. فلان بانک چند سالی نیست که از ساختنش گذشته اما دوباره تخریبش می کنند و چند ده میلیون تومان هزینه اش می کنند. اگر پول دارید وام بدهید برای تولید، ازدواج، مسکن. اگر ندارید این ساخت و سازها از کجا می آید. حالا این ها که نمونه ي کوچکی است. در نوروز رهبری دلسوز ما فرمودند بعضی از این کارگاه های تولیدی را خود نظام بانکی به تعطیلی کشانده اند. امام جمعه مسجدسلیمان در پایان عنوان داشتند: می طلبد مسئولان ما بدون گذاشتن سیمینار و همایش حقیقتاً این مسائل را درست کنند. مردم هم خوشحال می شوند و امیدوارانه تر به صحنه می آیند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.