• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مراسم بزرگداشت مقام شامخ پدر و معلم در دانشکده سما مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13919
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جشن گرامی داشت مقام معلم و پدر در دانشکده سما مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  مراسم جشن با شکوه ولادت حضرت علی (ع) با حضور پر نشاط اساتید و دانشجویان برگزار شد. در اين مراسم حجت الاسلام ممبینی معاونت امور استان ها و شهرستان های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جشن گرامی داشت مقام معلم و پدر در دانشکده سما مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  مراسم جشن با شکوه ولادت حضرت علی (ع) با حضور پر نشاط اساتید و دانشجویان برگزار شد. در اين مراسم حجت الاسلام ممبینی معاونت امور استان ها و شهرستان های دانشگاه امیرالمومنین(ع) در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت امیر(ع) روز پدر و گرامی داشت شهادت علامه متفکر آیت الله مطهری و شادباش روز معلم و احساس خرسندی از حضورشان در اجتماع  دانشجویان دانشکده، به ذکر اوصاف حضرت علی (ع) پر داختند، استاد حوزه و دانشگاه باتشکر از بسیج، امور فرهنگی و ریاست دانشکده سما  برای برگزاری برنامه های ارزشی خواستار برگزاری و همدلی بیشتر بین استاد و شاگرد شدند.

ریاست وقت اداره تبلیغات  اسلامی گتوند با توجه به سخنان دکتر شهبازی  ریاست دانشگاه مسجدسلیمان در مورد افزایش رشته های تخصصی در این واحد این موفقیت را تبریک گفتند و از  دکتر امیدوار رضایی نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد کشور در خوزستان و چهارمحال بختیاری و نخبگان علمی نيز تشکر کردند.

حجت الاسلام ممبینی در ادامه به نقش خطیر معلمان  اشاره کردند و دقایقی را به مشکلات اساتید و فرهنگیان پرداختند. معاون نماینده ولی فقیه استان خوزستان در دانشگاه امیرالمومنین  ادامه دادند. امروز به لطف هدایت های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب، ملت ایران در بین ملل جهان محبوب تر از گذشته شده است و بیش از پیش  همه عالم و مستکبران به خوبی لمس کرده اند که پیروزی های منطقه در  کشورهای عربی از وجود جمهوری اسلامی است اما چون اهل منطق  نیستند و خوی استکباری آنان اجازه نمی دهد واقعیت را بپذیرند.  در ابتدای این برنامه دکتر شهبازی ریاست واحد مسجدسلیمان ضمن تبریک و خیر مقدم به حضار گزارش  کاملی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه را ارائه دادند. تجلیل از اسانید خیر، اجرای برنامه های هنری شاد در وصف مولا علی (ع)، پدر و معلم، اهدای لوح یادمان به دانشجویان دانشکده سما مسجدسلیمان که در سطح کشور، آسیا و جهان در رشته های ورزشی به مقام های برتر دست یافته بودند از حاشیه های این برنامه بود.

IMG_2289IMG_1970IMG_1965

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. باسلام و تشکر از امور فرهنگی و بسیج دانشجویی جهت برنامه ها خوبی که برگزار میکنن.

  2. سلام تشکر از همه به خصوص سید یوسف صالحی فرمانده بسیج دانشکده سما مسجدسلیمان

  3. از مهندس کرمی ریاست ارزشی دانشکده سما مسجدسلیمان ممنونیم که حامی امورات فرهنگی علمی اند.برنامه های بسیار خوبی در این چند سال در دانشکده برگزار شده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.