• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

به مناسبت هفته معلم
دیدار صمیمی فرهنگیان مسجدسلیمان با امام جمعه این شهرستان

  • کد خبر : 13907
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته معلم جمعي از فرهنگيان مسجدسليمان به همراه مديريت اين 94 به دیدار حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان رفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار ابتدا قاسمی منجزی گزارشی از عملکرد اداره آموزش و پرورش را ارائه و سپس در خصوص جایگاه معلم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته معلم جمعي از فرهنگيان مسجدسليمان به همراه مديريت اين 94 به دیدار حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان رفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار ابتدا قاسمی منجزی گزارشی از عملکرد اداره آموزش و پرورش را ارائه و سپس در خصوص جایگاه معلم و اهمیت توجه مسئولین به این وزارت مهم سخن گفت.

در ادامه امام جمعه مسجدسليمان ضمن عرض خیر مقدم به آینده سازان دلسوز بیان کرد این هفته را به تمام معلمین گرامی تبریک می گویم. وی گفت: ما با این سابقه عظیم تاریخی و اسلامی نباید از غرب الگو برداری کنیم.حاج آقا امینی بیان کرد: فضای نوجوانان، فضای مجازی است که باید خیلی در این قسمت کار کنیم. ایشان گفتند: راه حل این مسئله شعار امسال یعنی همدلی و همزبانی است.

نماينده ولي فقيه در پايان سخنان خود گفت: همان طور که در بعد آموزش زحمت می کشیم باید در بعد دینی نیز زحمت کشیده شود. وی از مسئولین و اولیاء خواست که در کنار مجموعه آموزش وپرورش باشند.

21646545132131313

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.