• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
3

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان: خیلی ها به دنبال سهم خواهی هستند

  • کد خبر : 1390
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

همیشه و در هر کجای کشور که صحبت از استان خوزستان باشد همه این استان را با منابع سرشار و امکانات بالا می نامند، اما نمی دانم چرا به استان خوزستان رسیدگی نمی شود و معضلاتی که وجود دارد حل نمی شوند رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان گفت: فشار فراوانی بر روی روحانی […]

همیشه و در هر کجای کشور که صحبت از استان خوزستان باشد همه این استان را با منابع سرشار و امکانات بالا می نامند، اما نمی دانم چرا به استان خوزستان رسیدگی نمی شود و معضلاتی که وجود دارد حل نمی شوند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان گفت: فشار فراوانی بر روی روحانی برای چیدن اعضای کابینه اش وجود دارد. جاسم جادری در همایش اعضای کمیته رسانه ستاد روحانی در خوزستان و اهالی رسانه عنوان کرد:همیشه و در هر کجای کشور که صحبت از استان خوزستان باشد همه این استان را با منابع سرشار و امکانات بالا می نامند، اما نمی دانم چرا به استان خوزستان رسیدگی نمی شود و معضلاتی که وجود دارد حل نمی شوند.

جادری افزود: بسیاری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، سفرهای استانی خود را از استان خوزستان شروع می کنند و این نشاندهنده این است که این استان اولین گام برای عروج به مراتب بالاتر است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل عدم پیشرفت استان خوزستان قومیت گرایی است، اظهار کرد: اگر ما مسئولان خوزستان به دور از هرگونه قومیت گرایی با یکدیگر پیوند منسجم داشته باشیم و این تعصبات کورکورانه را کنار بگذاریم اولین گام های پیشرفت در استان بر می داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در زمان انتخابات حتی یک بار هم به ستاد ما نیامده بودند، امروز به دنبال پست و مقام هستند.

جادری با تاکید بر اینکه حسن روحانی نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا، گفت: آمار بالای رای روحانی نشان از این دارد که مردم کشور به تفکر و توانمندی اجرای برنامه وی رای داده اند و فارغ از هرگونه حزب گرایی مردم کشور به این نتیجه رسیدند که برنامه های وی برای مملکت و نظام بهتر و کاراتر است.

وی با بیان اینکه فشارهای زیادی در این روزها بر دوش روحانی وارد می شود، تصریح کرد: روحانی برای چیدن کابینه اش با فشارهایی مواجه است که قطعا وی تسلیم این فشارها نخواهد شد.

جادری با ابراز گلایه از استانداری خوزستان در خصوص بی برنامه گیهای صورت گرفته در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: زمانی که دکتر روحانی برای انجام فعالیتهای تبلیغاتی وارد شهر اهواز شدند اعضای ستاد با کمک آیت الله جزایری موفق به رزرو مکانی برای سخنرانی شدند زیرا برخی دستگاه های دولتی برای ارائه مکان برای سخنرانی وی کمک نکردند.

منبع/ خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.