• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
1

مسعود رضاييان: خريد فولاد نوين یک شوخی خنده دار است

  • کد خبر : 13847
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، تیم داری این باشگاه در لیگ برتر فصل آینده با خرید امتیاز یک تیم دیگر را شوخی دانست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان اظهار کرد: ما هنوز روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را داریم ولی رخ دادن چنین امری بیشتر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، تیم داری این باشگاه در لیگ برتر فصل آینده با خرید امتیاز یک تیم دیگر را شوخی دانست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان اظهار کرد: ما هنوز روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را داریم ولی رخ دادن چنین امری بیشتر شبیه معجزه است با وجود این، ما با تمام وجود در دو بازی آخر خود حاضر می شویم زیرا شیوه بازی ما برای سایر تیم های دیگر هم مهم است.

وی افزود: ما به دنبال فوتبال پاک هستیم و با وجود سقوط هم با تمام وجود در برابر حریفان ظاهر می شویم تا خاطره خوب حضور تیم نفت مسجدسلیمان که با بضاعتی کم، بازی های خوبی ارائه کرد در ذهن ها باقی بماند. رضائیان در خصوص این که گفته می شود، نفت مسجدسلیمان حتی با وجود سقوط با خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین به عرصه رقابت های لیگ برتر برای فصل آینده بازی می گردد، نیز گفت: این حرف، یک شوخی خنده دار است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: اگر ما پول داشتیم که با همین بضاعت فعلی هم می توانستیم خود را در لیگ برتر ماندگار کنیم. ما اعلام کردیم که اگر ۱.۵ میلیارد تومان به تیم تزریق شود، قادر خواهیم بود که تیم را در لیگ برتر ماندگار کنیم ولی کسی این اعتبار را به ما نداد. به گفته رضائیان، اکنون هم منطقی نیست با وجود بی پولی که شرایط تیم را بحرانی کرد به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری باشیم و بازهم همان آش و همان کاسه و روز از نو روزی از نو. ما در حالی در لیگ برتر حضور داشتیم که حتی از تیم های لیگ دسته اولی هم کمتر هزینه کردیم.

وی در خصوص آینده اش در تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: من هم مثل بازیکنان تیم، قراردادم تا پایان فصل با این باشگاه به پایان می رسد و بعد از آن باید ببینیم، هیئت مدیره باشگاه و مدیران نفتی چه تصمیمی در خصوص آینده این باشگاه دارند. رضائیان افزود: اعتقاد دارم افراد توانا و دلسوزی در مسجدسلیمان هستند که بتواننند به خوبی از عهده اداره کردن باشگاه بیایند زیرا در صورت سقوط نفت به لیگ دسته اول، طبیعی است که باید عنوان شود که من مدیرعامل موفقی نبودم. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین در خصوص تیم فولاد نوین خوزستان که با بضاعت کم موفق به حضور در لیگ برتر برای فصل آینده شد، تاکید کرد: این حق مردم خوزستان است که تیم فولاد نوین در خوزستان به فوتبال خود ادامه دهد.

به گفته رضائیان، فولاد نوین تیم یکدست، جوان، کم هزینه و با انگیزه ای بود که من در مدت اخیر نمونه چنین تیمی را در فوتبال خوزستان ندیده بودم به همین دلیل هر کس که قصد خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین را دارد باید ساختار فعلی این تیم از جمله کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان آن را حفظ کند. به عبارتی این تیم هم اکنون یک بسته کامل از ظرفیت های یک تیم خوب را در دل خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.