• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندی: تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را به مسجدسلیمان ببریم

  • کد خبر : 13801
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را از اصفهان به مسجدسلیمان ببریم زیرا ناچاریم این سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم ذوب‌آهن در دو بازی آینده خودش پیروز میدان باشد نه در بازی فردا. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را از اصفهان به مسجدسلیمان ببریم زیرا ناچاریم این سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم ذوب‌آهن در دو بازی آینده خودش پیروز میدان باشد نه در بازی فردا. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد:امیدوارم بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهیم. ذوب آهن یک تیم ریشه‌داری است که در دو سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: با مدیریت خوب باشگاه ذوب آهن و کادر فنی خوبی که این تیم به خدمت گرفته است تیم فوتبال ذوب آهن توانسته به روزهای اوج خودش بازگردد و این نشان دهنده مدیریت خوب باشگاه ذوب آهن است و غیر از نیز انتظار نمی‌رفت که ذوب آهن در قعر جدول باشد و در حال حاضر به جایگاه دیرینه خودش بازگشته است.

وی با بیان این که باشگاه نفت تهران چندین سال است که در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند، اظهار کرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان در کل پنج سال به فوتبال آمده و از دسته دو پله پله به لیگ برتر رسیده‌ایم و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان برنامه‌ریزی لازم را برای لیگ برتر نداشتند که همین امر باعث شده ما در ته جدول قرار بگیریم اما امیدواریم بتوانیم حداقل خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد:ما یک بازیکن خوب برزیلی داشتیم و به علت مشکلات مالی بعد از بازی با استقلال ما را ترک کرد و در کل نتوانستیم جایگزین خوبی برای او پیدا کنیم.

مکوندی افزود: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را از اصفهان به مسجدسلیمان ببریم زیرا ناچاریم این سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم ذوب‌آهن در دو بازی آینده خودش پیروز میدان باشد نه در بازی فردا.

به نقل از ایسنا، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که چرا شرکت ملی نفت برای نفت تهران بودجه بیشتری می‌گذارد تا نفت مسجدسلیمان، گفت:‌ نفت تهران چند سال قبل از ما به لیگ برتر آمده و یک تیم سازمان یافته است و توانسته برنامه‌ریزی خوب و بهتری نسبت به ما داشته باشد. وی در پایان گفت: حسین مالکی و رضا درویشی دو بازیکن محروم ما هستند و محمودی بازیکن مصدوم ما است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.