• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

گردهمایی مسئولین گزینش شمال خوزستان در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13685
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئولین گزینش شمال خوزستان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان گرد هم آمدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، عباسی مدیر هسته گزینش استان خوزستان، منوچهر قاسمی منجزی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، و تعدادي از مسئولین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئولین گزینش شمال خوزستان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان گرد هم آمدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، عباسی مدیر هسته گزینش استان خوزستان، منوچهر قاسمی منجزی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، و تعدادي از مسئولین گزینش شمال خوزستان حضور داشتند.

در ابتداي اين جلسه قاسمی منجزی ضمن خیرمقدم به حضار، شهادت مظلومانه امام دهم، امام هادی (ع)، را تسلیت گفت و اظهار داشت: هرگاه سالی از طرف رهبری عزیزمان انتخاب می شود آموزش و پرورش در متن توجه است حلقه ارتباط و اتصال ملت و دولت آموزش و پرورش است و امسال که سال همدلی و همزبانی ملت و دولت است آموزش و پرورش می تواند در این راستا گام های بزرگی بردارد.

وی تواضع و فروتنی را یکی از ویژگی های شاخص مسئولین گزینش برشمرد و خاطر نشان کرد همواره شاهد برخورد مردم مدارانه این قشر از فرهنگیان بوده ام .در پایان سخنرانی خود برای همه حاضرین آرزوی موفقیت و سلامت نمود.

در ادامه عباسی مدیر هسته گزینش استان خوزستان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) از میزبانی خوب آموزش و پرورش مسجدسلیمان تشکر کرد و به نقش مسئولین گزینش پرداخت و حق نظام و حق الناس را دو اصل مهم در کار گزینش بر شمرد.

سپس حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جمع حاضرین ضمن خیرمقدم و تسلیت شهادت امام دهم (ع). به بیان ویژگی های مسئولین گزینش همچون مقید بودن به نظام واسلام پرداخت .و ضمن بیان مختصری از زندگی امام هادی (ع) مسائل سیاسی منطقه را نیز مورد توجه قرار داد. در پايان اين جلسه عباسی مدیر هسته گزینش استان لوح تقدیری به پاس زحمات قاسمی مدیریت آموزش و پرورش و حسینی مسئول گزینش به آن ها اهدا کرد .

قاسمی منجزی نيز با بيان اين كه مسجدسلیمان در زمینه ارتباط آموزش و پرورش و حوزه علمیه مقام سوم را کسب کرده است لوح تقدیری را به پاس زحمات حجت الاسلام امینی به ایشان اهدا كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.