• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

بهروز مكوندي: بازی با استقلال خوزستان را از دست بدهیم، تقریباً کار برای ما تمام شده است

  • کد خبر : 13658
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می​گوید وضعیت​مان در جدول اصلاَ خوب نیست و اگر بازی با استقلال خوزستان را از دست بدهیم، تقریبا کار برای ما تمام شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی اظهار کرد: بازی خیلی مهمی برابر استقلال خوزستان داریم. چهار هفته به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می​گوید وضعیت​مان در جدول اصلاَ خوب نیست و اگر بازی با استقلال خوزستان را از دست بدهیم، تقریبا کار برای ما تمام شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی اظهار کرد: بازی خیلی مهمی برابر استقلال خوزستان داریم. چهار هفته به پایان مسابقات باقی مانده است و وضعیت ما اصلا خوب نیست و در انتهای جدول هستیم.

وی افزود: باتوجه به این‌که با یک تیم هم‌استانی​ بازی داریم، این دیدار از حسایت خاصی برخوردار است. وضعیت استقلال خوزستان نسبت به ما بهتر است ولی جزو تیم​هایی است که خطر سقوط را احساس می​کند و می‌آیند که در این بازی نتیجه لازم را کسب کنند تا از این منطقه فرار کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این بازی حساس​ترین مسابقه ما است؛ چرا که اگر این بازی را از دست دهیم می‌توان گفت که کار برای ما تقریبا تمام شده است و امیدمان برای ماندن در لیگ خیلی‌خیلی کم می​شود و نیاز داریم که حتما این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا همچنان به ماندن امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و خودمان را در کورس ماندن در لیگ حفظ کنیم. برای این بازی مشکل خاصی نداریم و به جز محمودی که مصدوم است، سایر نفرات را در اختیار دارم و ان​شاالله که بتوانم از آماده​ترین آن​ها استفاده کنم و نتیجه بگیریم.

مکوندی بیان کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است و سال دوم حضورش در لیگ است و در سال اول توانست خود را حفظ کند و در سال دوم هم انتظار می​رفت که نتایج بهتری کسب کند، البته آن‌ها تلاش خود را کردند و تیم خوبی هستند. ویسی در نیم​فصل دوم توانست نفرات خوبی را به جمع خود اضافه کند و از خط حمله خوبی برخوردار است و البته از توانایی​های خود آقای ویسی هم نمی​توان گذشت.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا نفت مسجدسلیمان برخلاف بازی​های زیبایی که ارائه می​دهد کارش برای ماندن در لیگ به هفته​های پایانی کشیده شده است؟ گفت: متاسفانه مشکل عمده تیم ما عدم نتیجه‌گیری است و نتوانسته​ایم ضربه پایانی را به ثمر برسانیم و متاسفانه این مشکل از ابتدای مسابقات همراه تیم ما بوده است، البته وضعیت​مان در گذشته کمی بهتر بود ولی با رفتن کارلوس دوسانتوز فکر می​کنم وضعیت​مان کمی بدتر شده است و در این شرایط هم نمی​توانیم نفری را اضافه کنیم. به هر حال کمبود یک بازیکن گل​زن در تیم‌مان احساس می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام. بهروز خان تا آخرین بازی فرصت هست. تیم نفت میتونه تو اصفهان ازتیم ذوب آهن امتیاز بگیره. امیدتونو ازدست ندید انشاااا. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.