• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

منوچهر ورناصری فرماندار انديكا شد

  • کد خبر : 13635
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صیح امرزو مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اندیکا با حضور معاون استاندار و مدیر کل امور سیاسی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، با حضور فرج الله خبیر، اورکی و اعضای شورای اداری شهرستان، مراسم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صیح امرزو مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اندیکا با حضور معاون استاندار و مدیر کل امور سیاسی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، با حضور فرج الله خبیر، اورکی و اعضای شورای اداری شهرستان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اندیکا برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مهندس فخاری مقدم تقدیر به عمل آمد و حکم مسئولیت منوچهر ورناصری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان قرائت شد. منوچهر ورناصری در کارنامه خود مسئولیت در بخشداری مرکزی اندیکا و بخشداری گلگیر را دارد. در این مراسم پیام نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آقای ورناصری تبریک عرض می نماییم

  2. چندسال شهرعقب گرددارد

  3. جناب ورناصری تبریک.

  4. انتصاب به جا و شايسته جناب عالي به عنوان فرماندارشهرستان انديكا كه بيانگر تعهد، كارآمدي، لياقت و شايستگي هاي برجسته آن برادر گرامي درصحنه هاي خدمت صادقانه به نظام و ميهن اسلامي است تبريك عرض نموده، موفقيت و سربلندي شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.