• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

رضا درويشي: با شکست استقلال‌خوزستان امیدمان به بقا بیشتر می‌شود

  • کد خبر : 13629
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۱۱

باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان- بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: اميدوارم با برد مقابل استقلال خوزستان هم شرايط روحي​مان خوب شود و هم از انتهاي جدول تكان بخوريم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا درويشي اظهاركرد: اين هفته تمرينات خوبي براي بازي با استقلال خوزستان انجام داده​ايم و ان​شاالله كه بتوانيم نتيجه […]

باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان- بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: اميدوارم با برد مقابل استقلال خوزستان هم شرايط روحي​مان خوب شود و هم از انتهاي جدول تكان بخوريم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا درويشي اظهاركرد: اين هفته تمرينات خوبي براي بازي با استقلال خوزستان انجام داده​ايم و ان​شاالله كه بتوانيم نتيجه بگيريم. ما نتايج خيلي خوبي نگرفته​ايم و شرايط روحي تيم​مان هم خوب نيست ولي اميدوارم با برد مقابل استقلال خوزستان هم شرايط روحي​مان خوب شود و هم از انتهاي جدول تكان بخوريم و به آينده بيشتر اميدوار شويم.

وي خاطرنشان‌كرد: ما به پيروزي برابر استقلال خوزستان بسيار اميد داريم چرا كه بازي در خانه ما است و تمام تلاش​مان را مي​كنيم تا حتما در اين بازي به پيروزي برسيم. تيم حريف هم به برد نياز دارد و اميدوارم آن​ها هم براي بازي خوب و نه تدافعی به مسجدسليمان بيايند و حمله كنند تا شاهد بازي زيبايي باشيم.

هافبك تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال خوزستان تيم خيلي خوبي است و البته آن‌ها هم مانند ما نتايج خوبي كسب نكرده​‌اند. این تیم از بازيكنان و مربي بسيار خوبي نیز بهره مي​برد. در هر صورت اميدوارم بازي ما با اين تيم خوب شود و البته ما بتوانيم صاحب امتياز اين مسابقه شويم.

وي درباره بازي​هاي حساس پيش​روی نفت مسجدسليمان، خاطرنشان‌كرد: بازي​هاي خيلي سختي پيش​رو داريم ولي نااميد نيستيم و بايد تلاش​مان را كنيم تا بتوانيم امتياز بگيريم. ما هنوز به ماندن در ليگ اميدوارم هستيم و اميدوارم كه از بازي​هاي باقي مانده نتيجه بگيريم. من فكر مي​كنم اگر بازي با استقلال خوزستان را با برد پشت سر بگذاریم، مي​توانيم در ليگ بمانيم. اگر هم به پلي​آف برسيم بازهم به ماندن در لیگ اميدواريم و ان‌شاالله بازي با استقلال را ببريم و اميدمان بيشتر شود و زحمات مردم مسجدسليمان را جواب دهيم.

درويشي درباره عدم نتيجه​گيري تيمش، گفت: از ابتدای فصل باشگاه ما مشكلاتي داشت و البته فكر مي​كنم بدشانسي باعث شد كه تيم ما نتيجه نگيرد؛ چرا كه ما بازي​هاي خيلي خوبي انجام مي​داديم و در برخي بازي‌ها مي​توانستيم برنده باشيم ولي يا توپ​هاي​مان وارد دروازه حريف نمي​شد يا خيلي بد گل مي​خورديم.

وي درباره تاثير مشكلات مالي اين تيم بر عدم نتيجه​گيري‌شان، خاطرنشان‌كرد: صد درصد اين موضوع هم تاثيرگذار بوده است. بازيكنان ما تاکنون 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند که اين مقدار هم خيلي دير به ما رسيد و اين موضوع خيلي بر روحيه بازيكنان تاثير داشت؛ بالاخره بازيكنان هم خرج و مخارج دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.