• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
1

فردا و به میزبانی نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود:
مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم منتخب کشتی عراق با مسجدسلیمانی ها

  • کد خبر : 13566
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با تیم منتخب مسجدسلیمان فردا برگزار می شود. سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه فردا جمعه 28 فروردین ساعت 17 عصر در سالن سرپوشیده ورزشی منطقه بی بیان برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با تیم منتخب مسجدسلیمان فردا برگزار می شود. سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه فردا جمعه 28 فروردین ساعت 17 عصر در سالن سرپوشیده ورزشی منطقه بی بیان برگزار می شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، بیژن صالح نژاد در تکمیل این خبر اظهار داشت: این مسابقه تدارکاتی به صورت سه جانبه و با حضور کشتی گیران تیم منتخب عراق، تیم منتخب شهر شوش و منتخب مسجدسلیمان که ترکیبی از کشتی گیران تیم نفت به همراه تعدادی کشتی گیر غیر نفتی این شهر می باشد برگزار می شود. صالح نژاد افزود:

در این مسابقات که در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود 48 کشتی گیر بر روی تشک می روند. وی علت برگزیدن مربی تیم منتخب عراق برای انجام بازی تدارکاتی با تیم نفت مسجدسلیمان را جهش چشمگیر و کسب مقام های متنوع قهرمانی طی سالهای اخیر توسط تیم نفت و راهیابی کشتی گیران این تیم به تیم ملی کشورمان عنوان کرد و گفت : انجام این بازی فرصت بسیار مناسبی است تا در یک رقابت جانانه توانایی و توانمندی کشتی گیران خود را محک بزنیم.

سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان در خاتمه از قهرمانی 2 تن از کشتی گیران این تیم در مسابقات قهرمانی دانشجویان استان خوزستان خبر داد و گفت: آقایان سروش ژدوار و پیمان رضایی کشتی گیران تیم نفت مسجدسلیمان امروز صبح در رقابت های قهرمانی دانشجویان استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. این 2 کشتی گیر سابقه راهیابی و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان و حضور در مسابقات بین المللی را نیز در پرونده دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.