• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی: امیدواریم در لیگ برتر باقی بمانیم

  • کد خبر : 13554
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم در پایان رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران در این جام باقی بمانیم. مسابقه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 30.17دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم در پایان رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران در این جام باقی بمانیم. مسابقه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 30.17دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع خواهد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی که عصر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی به سوولات خبرنگاران در اهواز پاسخ می داد، اظهار داشت: ما با تیمی مسابقه داریم که به مراتب از ما قوی تر و بهتر است، با اینحال فوتبال است و نمی توان نتیجه آن را از قبل پیش بینی کرد، بخصوص که دو تیم هم استانی هستند.

وی با یادآوری این مساله که فولاد خوزستان چند سالی است در لیگ برتر است و ما تازه وارد هستیم، گفت: به رغم اینکه امسال دو بار تیم فولاد خوزستان مهره های خود را از دست داد و از آنجا که در زمینه پایه کار عمقی انجام می دهد، توانست خود را جمع و جور کند.

مکوندی اظهارداشت: به همین دلیل ما فردا کار سخت و دشواری در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز خواهیم داشت.وی گفت: با این تفاسیر ناامید نیستم و ما کارخومان را دربازی فردا انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود : عمده مشکل تیم ما نداشتن یک تمام کننده تمام عیار است، به همین خاطر با ایجاد موقعیت های گل زیاد، به دلیل نداشتن یک گل زن ذاتی موقعیت های ما به راحتی از دست می رود.وی در ادامه گفت: برای بازی فردا سعید سالارزاده را بخاطر محرومیت و حامد محمودی را به سبب مصدومیت دراختیار نداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.