• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
0

مسعود رضاییان: بازیکن خارجی راه‌آهن صلاحیت حضور در بازی را نداشت/ نتیجه می‌تواند تغییر کند

  • کد خبر : 13534
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض باشگاه نفت نسبت به استفاده تیم راه‌آهن از یک بازیکن خارجی در دیدار مقابل این تیم، گفت: آیین‌نامه و مقرراتی داریم که اگر بازیکنی آگاهانه شرایط بازی را نداشته باشد و به عنوان بازیکن غیرمجاز محسوب شود، در آن شرایط نتیجه می‌تواند تغییر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض باشگاه نفت نسبت به استفاده تیم راه‌آهن از یک بازیکن خارجی در دیدار مقابل این تیم، گفت: آیین‌نامه و مقرراتی داریم که اگر بازیکنی آگاهانه شرایط بازی را نداشته باشد و به عنوان بازیکن غیرمجاز محسوب شود، در آن شرایط نتیجه می‌تواند تغییر کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان درباره اعتراض نسبت به حضور بازیکن خارجی راه‌آهن در دیدار با این تیم، اظهار کرد: تیم راه​آهن در نیمه دوم دیدار با ما از یک بازیکن خارجی به اسم “مارتین موتومبا“ استفاده کرد که این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده بود، در حالی که این بازیکن ابتدای سال 2015 در تیم لیگ یکی اردو اسپور ترکیه بازی کرده بود و بر همین اساس ما روز گذشته طی ارسال نامه​ای به سازمان لیگ، این موضوع را اعلام و اعتراض خودمان را مطرح کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: این بازیکن در خارج از زمان مشخص که یک بازیکن می​تواند بازیکن آزاد محسوب شود، در لیگ یک ترکیه بازی کرده است که ما اسم وی در تیمش، نتایج دیدارهایی که بازی کرده و دقایق تعویضش را به عنوان مدارک به سازمان لیگ ارائه دادیم و درخواست داشتیم که به این تخلف از نظر ما رسیدگی شود چرا که این بازیکن صلاحیت حضور در بازی را به عنوان یک بازیکن آزاد نداشت.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: راه​آهنی​ها هم می​گویند ما ITC این بازیکن را گرفته​ایم و کارت برای او صادر شده است که بازی می​کند ولی از نگاه ما کارت ITC نمی​تواند معیاری برای بازیکن آزاد بودن یا نبودن باشد. ITC فقط این اجازه را می​دهد که از بازیکن استفاده کنید ولی بعد باید دید که این بازیکن شرایط لازم برای بازی کردن را دارد یا خیر و مانند این است که ما بازیکنی را جذب کنیم که همه شرایط آن با قوانین و مقررات منطبق باشد ولی در لیگ کشور خود شش ماه محروم است، پس نمی​تواند در این جا برای ما بازی کند و درست است که کارت ITC آن به ما داده شده ولی قید و محدودیتی به نام محرومیت شش ماه هم همراه آن است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این موضوع اثبات شود آیا روی نتیجه دیدار نفت و راه​آهن تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ گفت: آیین​نامه و مقرراتی داریم که اگر بازیکنی آگاهانه شرایط بازی را نداشته باشد و به عنوان بازیکن غیرمجاز محسوب شود، می​تواند نتیجه تغییر کند. البته ما روی رای و بررسی این موضوع نظری نداریم و فقط اعلام کرده​ایم که استفاده از این بازیکن غیرمجاز بوده است و مسوولان باید بر اساس قوانین و مقررات تشخیص دهند که وضعیت چگونه است و چه اتفاقی باید بیافتد.

رضاییان در ادامه در خصوص وضعیت کارلوس دوسانتوس و شکایت از او نیز خاطرنشان‌کرد: هم باشگاه از او و هم وکلای کارلوس از باشگاه به دلیل عدم پرداخت حقوق به وی، شکایت کرده​اند و بر همین اساس به دنبال جمع‌آوری اطلاعات بانکی واریز حقوق ماهیانه​اش برای ارائه به کمیته حل اختلاف فیفا هستیم. وکلای این بازیکن مدعی شده​اند که به کارلوس پولی داده نشده در صورتی که به این صورت نبوده است و از پنج ماه حقوق ماهیانه​اش، حقوق چهار ماه را دریافت کرده است و این نمی​توانست دلیلی بر ترک ایران و بازگشت به کشور باشد.

وی گفت: طی تماسی هم که با خود کارلوس داشته​ایم به او گفته​ایم که اگر برگردد از شکایت​مان صرف​نظر می​کنیم اما بعید می​دانم که او برگردد ولی ما خواهان برگشت او بوده​ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیم در چند هفته پایانی، عنوان کرد: اگر جدول مسابقات را ببینید تیم ما و راه‌آهن از جدی​ترین گزینه‌های سقوط هستند و البته بالادست ما هم تیم​هایی مانند استقلال خوزستان، پیکان، پدیده، ملوان و گسترش قرار دارند که همگی بازی​های سختی در پیش دارند و تمام این تیم​ها از بقای تضمینی در امان نیستند ولی کار ما سخت​تر است. تیم​های پایینی جدول بازی​های رو در رو با یکدیگر هم دارند و فکر نمی​کنم تیم​هایی که نام بردم، هیچ کدام از قرعه خوبی برخوردار باشند.

وی گفت: من فکر می​کنم با توجه به بازی​های رو در رویی که تیم​های انتهای جدول با یکدیگر دارند، حل این معما به هفته پایانی مسابقات برمی​گردد و مشخص می​شود چه تیم​هایی جان سالم به در می​برند، چه تیم‌هایی قهرمان و نایب‌قهرمان و چه تیم‌هایی صاحب سهمیه می​شوند. باید بگویم که این زمان و شانس برای تلاش کردن و باقی ماندن در لیگ برای ما، مانند تیم​های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. وقتی ما حتی توان بردن رآه اآهن رو هم نداریم چه انتظاری بایدداشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.