• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

در جلسه شوراي آموزش و پرورش مسجدسليمان عنوان شد:
مسئولين به تعهداتشان در خصوص هوشمندسازي مدارس عمل كنند

  • کد خبر : 13485
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور مهندس گوروئی فرماندار، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان درا بتدای جلسه قاسمی منجزی از مهندس گوروئی به خاطر همکاری خوب در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور مهندس گوروئی فرماندار، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان درا بتدای جلسه قاسمی منجزی از مهندس گوروئی به خاطر همکاری خوب در اجرای طرح ستاد نوروزی تقدیر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: مهم ترین مسئله ای که وجود دارد بحث هوشمندسازی مدارس است که فرماندار گرامی یک جلسه ی اختصاصی برای این موضوع برگزار نمود که به جز 3 ارگان، تا اين لحظه دیگر ادارات هيچ گونه همکاری نداشته اند.

قاسمی منجزی ادامه داد: در خصوص جلوگیری از افت تحصیلی اقدامات خوبی انجام داده ایم که برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری، آموزش معلمان و آموزش خانواده ها نمونه هایی از این اقدامات است.

وی بیان کرد: امسال با تلاش هایی که انجام داديم توانستیم تعطیلات زودرس اسفند را به حداقل برسانیم. قاسمی منجزی همچنین در خصوص اقدامات برای کاهش مصرف برق در آموزش و پرورش و مدارس نکاتی را بیان کرد.

در ادامه اين جلسه مهندس گوروئی اظهار داشت: در خصوص علل افت تحصیلی باید یک آسیب شناسی دقیق صورت گیرد تا ببینیم چقدر ما اعضاء شورا دخیل هستیم و چقدر دانش آموزان و اولیاء موثر هستند و در نهایت چقدر به معلمین و آموزش و پرورش بر می گردد.

وی از مسئولین ادارات و ارگان ها خواست در خصوص هوشمندسازی مدارس پیگیر مصوبات باشند و جدی تر عمل نمایند، ايشان همچنین از شهردار خواست بحث 5% سهم آموزش وپرورش را پیگیری نماید. مهندس گورورئی اشاره كرد باید دانش آموزان را برای رفتن به رشته های فنی تشویق نمائیم. ايشان همچنین در خصوص نقش شوراهای معلمین و دانش آموزی در مدارس تأكيد كرد.

ert321654654164646

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام آقاي مرادي عزيز هر كاري احتياج به پيگيري مستمر دارد…بحث هوشمندسازي هم شده مثل بودجه تخصيصي به ادارات كه اول سال ميگن فلان مبلغ اختصاص داده شد به فلان اداره اما در عمل ميبينيم يك دهم آن به ادارات داده نمي شود كه البته بخشي از آن هم به ضعف مديريتي بر مي گردد. در بحث هوشمندسازي هم همانطور كه خودتان نوشته بوديد مسئولين فقط ژست گرفتند اما عملا اتفاقي نيفتاد… بايد كارگروهي تشكيل و اين مسئله مهم كه به سرنوشت فرزندانمان بستگي دارد پيگيريو ذاطلاع رساني شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.