• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
5

باوقوع اتلاف ماهیان دریاچه سد گتوند در بخش عنبر مسجدسلیمان ستاد بحران فرمانداری شهرستان تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 13481
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی تلف شدن ماهیان در دریاچه سد گتوند در خش عنبر مسجدسلیمان پس از پیگیری به عمل آمده از طریق دستگاههای ذیربط با نظر فرماندار جهت مدیریت، ستاد بحران تشکیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: اتلاف ماهیان در دریاچه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی تلف شدن ماهیان در دریاچه سد گتوند در خش عنبر مسجدسلیمان پس از پیگیری به عمل آمده از طریق دستگاههای ذیربط با نظر فرماندار جهت مدیریت، ستاد بحران تشکیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: اتلاف ماهیان در دریاچه سد گتوند هم از نظر حفاظت از نوع آبزی (ماهی بیا) هم از نظر زیست محیطی تاثير گذار است به ویژه در تاثیری که ممکن است در سلامت آب بگذارد که در این خصوص سریعاً چند اقدام باید صورت بگیرد. وي اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس اعلام حفاظت محیط زیست روند مرگ و میر متوقف شده است. همچنين در جلسه ستاد مقرر گردید آبفار موضوع سلامت آب را بررسی و نتیجه را به فرمانداری اعلام نماید. حفاظت محیط زیست پیگیری لازم جهت مشخص شدن علل این حادثه به عمل آورد و با همکاری مدیریت سد گتوند نسبت به جمع آوری ماهیان تلف شده نماید. فرماندار مسجدسليمان در آخر از دستگاههای ذیربط خواست گزارش اقدامات خود را در این زمینه ارائه نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام. بنده دو روز پیش کنار دریاچه سد بودم با چشم خودم تعداد زیادی ماهی مرده کنار آب دیدم.

    خودم حدس زدم بعلت بالا رفتن سطح آب پشت سد ماهی ها روی زمین هایی که زیر آب رفته اند می آیند و با پایین رفتن سطح آب پشت سد ماهی هایی که تا روی تپه ها بالا آمده بودند گرفتار میشوند و روی زمین می مانند و می میرند.

    به نظرم 90 درصد دلیل مرگ ماهی ها همین موضوع بالا و پایین شدن سطح آب سد هست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.