• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مسعود رضاييان:
هیجان انتهای جدول به اندازه صدر جدول است

  • کد خبر : 13478
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: هیجان و التهاب در انتهای جدول به اندازه صدر جدول لیگ برتر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان، در مورد تساوی با راه آهن و افزایش احتمال سقوط تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: هیجان در انتهای جدول هم به اندازه صدر جدول […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: هیجان و التهاب در انتهای جدول به اندازه صدر جدول لیگ برتر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان، در مورد تساوی با راه آهن و افزایش احتمال سقوط تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: هیجان در انتهای جدول هم به اندازه صدر جدول است و دو تیم روز گذشته خیلی خوب بازی کردند و برای پیروزی جنگیدند. اصلاً انتظار این بازی خوب را از راه آهن نداشتیم و شاید بازیکنان تیم هم مثل ما فکر می‌کردند که مسابقه آسانی دارند. این تساوی و تقسیم امتیازها به نفع رقبای ما شد اما امکان دارد این شرایط برای آن ها هم رقم بخورد و به همین دلیل هنوز به بقا امیدواریم هرچند کار سخت است اما غیرممکن نیست.

وی در مورد وضعیت فصل آینده نفت مسجدسلیمان و این که باشگاه کادر فنی را حفظ می‌کند یا نه، گفت: اولین دغدغه ما حفظ تیم در لیگ برتر است و به جز این مساله به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. مکوندی از نیروهای بومی است و باید بماند و ثمره کار و تلاشش را ببیند البته همه ما اول به فکر حفظ تیم در لیگ برتر هستیم.

رضائیان در مورد حفظ کی‌روش، گفت: هنوز که خبری رسمی مبنی بر ماندن او اعلام نشده اما واقعیت این است که کی‌روش نظم و انضباط تیمی خوبی را در تیم ملی ایجاد کرد و شاهد قهرو و ناراحتی بازیکنان در تیم ملی نبودیم و مثل رفتاری که برخی باشگاه‌ها انجام می‌دهند. ضمن اینکه با کی‌روش در رده بندی فیفا هم صعود کرد‌یم به مکان چهلم رسیدیم.باید به دنبال مربی باشیم که چنین نگاه سختگیرانه‌ای داشته باشد و خواهان ادامه روند صعودی تیم ملی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.